Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
« Föregående · 1308501 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Efter uttalandet av brynäs bögtränare inför sista så ska vi slakta dessa mongon som hör hemma i Allsvenskan.
Skjut sönder tysken i mål!
Skjut sönder tysken i mål!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Slutresultat 4-1 till TIK
Ledsen om jag förstörde spänningen för er.
Ledsen om jag förstörde spänningen för er.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
MarcusElving:
En fråga, är det Emil som ligger i hans överläpp?
Tacka domaren för denna seger!
En fråga, är det Emil som ligger i hans överläpp?
Tacka domaren för denna seger!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Snoop: ja . imponerande försvar . . finns de något rekord på hemma förluster i rad tro .
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Arenafrågan blir återigen brännande aktuell, för kan man inte vinna hemma så kan man ju ändra vad hemma är.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Genial start på den här perioden. Vi går in och ger bort matchen. Kanon!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
haggen: Seger? Är matchen slut hos dig redan? Här är den i full gång =)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Kattgubben:
Det är 16 minuter kvar och Brynäs lär sjunka ner djupt och spela på resultatet nu...
Det är 16 minuter kvar och Brynäs lär sjunka ner djupt och spela på resultatet nu...
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Kattgubben: Vi gör bra matcher mot bra motstånd och riktigt pinsamma matcher mot skräpgängen, det här är väl inget nytt egentligen...
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt: Allt handlar om att man har ett för dåligt lag. Vi har numera Elitseriens sämsta sportchef.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Men vad BRAAA HAN ÄR JOHAN HIRSOVICHS !!!
STORT JÄVLA TJÄNSTEFEL ATT INTE SPARKA SKITEN!
STORT JÄVLA TJÄNSTEFEL ATT INTE SPARKA SKITEN!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Nä jag köper inte det, vi har INTE ett dåligt lag, det måste vara något annat. Dåligt tränade? Titta på hur de rasade ihop mot Luleå.
Nä jag köper inte det, vi har INTE ett dåligt lag, det måste vara något annat. Dåligt tränade? Titta på hur de rasade ihop mot Luleå.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Kattgubben:
Som jag sa i fjol, och året innan det. Så länge Johansson är kvar och även Linkan så kan vi glömma att ha ett hyffsat hockeylag i Timrå. Jag menar, hur scoutad är Hirsan????
Som jag sa i fjol, och året innan det. Så länge Johansson är kvar och även Linkan så kan vi glömma att ha ett hyffsat hockeylag i Timrå. Jag menar, hur scoutad är Hirsan????
Länkar:
http://Fruktansvrtless
http://Fruktansvrtless
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
MarcusElving:
Med domarnas nivå så var denna körd efter 1-1 tyvärr.
Med domarnas nivå så var denna körd efter 1-1 tyvärr.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
LANDER! Skönt när något rättvist för ovanlighetens skull inträffar....
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
JJJAAAAAA 2-2 fasen vi kanske kan vända ... om inte domarn börjar blåsa helvilt
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Taurus: Ja en sak som är HELT säkert att Timrå lever på lånad tid så länge dom har kvar denna styrelse. Måste rensas och byggas om från början.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Gaska upp er nu. Vi har ju spelat "Timråhockey" nu i flera byten i rad.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt:
Ta in in nån som vet vad han värvar!!! Fan Perra är ju gråtfärdig över hur tunn truppjäveln är. Sen låser man fast sig vid Sonnenberg. Fan Matt Hurley har ju gått klubblös och är fan väl så bra om inte bättre!! Och vad det gäller Luleå så spelade ju Rönnmark i Luleå tröja och då är det inte så lätt
Ta in in nån som vet vad han värvar!!! Fan Perra är ju gråtfärdig över hur tunn truppjäveln är. Sen låser man fast sig vid Sonnenberg. Fan Matt Hurley har ju gått klubblös och är fan väl så bra om inte bättre!! Och vad det gäller Luleå så spelade ju Rönnmark i Luleå tröja och då är det inte så lätt
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Dags för Linkan att göra sina bästa värvning, Nubben!
Vaf faan såg han i Kim, sälj sälj sälj eller skänk till Köplunda för halva lönen eller något.
Vaf faan såg han i Kim, sälj sälj sälj eller skänk till Köplunda för halva lönen eller något.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2: Dom blir halvskrala p.g.a den tunna truppen vi har samt en sportchef som hela tiden vill förstärka mem en överkucku som inte får fingrarna ur.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
RocknRolf2:
Jamen du får väl bli Modolid eller Brynäsare eller något då!
Jamen du får väl bli Modolid eller Brynäsare eller något då!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Timrå spelar OK och man vet att tysken kommer att slänga in en i egen kasse innan matchen är slut. Jag är inte orolig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Ojojoj! Ett regelbrott så nära sargen. Jag hör kvarnarna börja mala på DN.
« Föregående · 1308501 · Nästa »
Det jag menar är att nu får spelarna fokusera på matchen och vända denna trend på hemma plan.
Forzzzzza TIMRÅ IK