Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
« Föregående · 1445632 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Mm . De va ett helt annat timrå de . Och ett helt Annat brynäs men vilken match de va . En av dom bästa jag sett .
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
superfalle: Pinsamt att se Frölunda vika ned sig hemma mot Växjö
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
ÖstrandsNisse: Testa Chang istället för Singha. Mycket godare!
Det märkte jag inte förrän sista veckan jag var där :-(
Det märkte jag inte förrän sista veckan jag var där :-(
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:ja . riktigt riktigt dåliga är dom . powerplayet dom hade påminde om timrås klapp klapp spel
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: Ikväll, mina damer och herrar, så krävs det ett mindre mirakel för vår del att inte halka efter 10 poäng i tabellen igen.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: väntad växjö vinst idag, måste lossna nångång för dom, dom har ett riktigt bra lag
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Jo, visst var det härligt. Kom dock ihåg att vi hade ett mycke bättre lag då.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Ja, det drömmer vi om. Nu drar jag från stan till E-on Arena för match.
Hoppas att vi får åka hem i glädjens tecken.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
vi kan ju inte ta för givet att lagen ovanför strecken hjälper oss hela tiden. Nu gäller det bara att bita ihop och se till att vinna sina egna matcher. Däremot kan man ju tycka att det är lite smått underligt att Frölunda säckar ihop mot Växjö, eller är Joel Lundqvist så jäkla viktig?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: du har så rätt. Kanske man skulle införa belöningssystem för lag som ställer ett visst antal juniorer på isen. Såvida det inte skulle lätt missbrukas så klart.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Visst gör vi!!! Man kan riktigt känna det, nu vänder vindarna och Timrå kommer ta en säker seger mot kanske elitseriens just nu näst bästa lag. FORZA TIMRÅ!!!!!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
stoff:en bra femma i alla fall . och en bra målvakt , de räcker långt
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Sjökan:Ja, nåt form av handicapsystem kanske? Alternativt draftingsystem som de har i Nordamerika. Fast såna saker förutsätter väl tyvärr en stängd serie också, men jag gillar grejen med att lagen oscillerar i tabellen över tid pga draftingsystemet. Alla lags supportrar får ha sin tid i solen liksom :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Det totala nederlaget för Frölunda är ett faktum:
| 42:53 | 1-5 (SH1) | VÄX | 85. Reddox, Liam |
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Andra SHG för Växjö nu. Frölunda borde skämmas! Usch vad pinsamt. Nu hoppas jag de förlorar precis varenda match resten av säsongen.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: framgång föder givetvis framgång. Det bästa vi kan göra är att fostra egna talanger men,det är inte,lätt att locka hit dom om man inte är ett av två saker. 1. Ett av elitseriens dominater med maximal exponering mot t.ex Nhl och stabila nog att ge många,juniorer,chansen, Frölunda.,Färjestad, skellefteå 2. Stark tradition av att fostra och ge chans till dessa unga talanger, brynäs, skellefteå.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Dream Team: jag spricker på lhc på powerplay idag, så tragiskt 55tusen ggr degen just nu
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Ja jag ser också den. Frölundapubliken buar och visslar
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:Synd och skam att de ligger så bra till i tabellen som de gör...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
stoff: Jag bytte min 2:a på Växjö till ett kryss. Tänkte att det skulle lossna bara liiite idag för dom. Dumt som fan, så här med facit i hand.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: jävligt piss just nu, lirade Växjö, HV och DIF 27ggr peng. NU kvitterade Luleå, åååh!
2 jävla minuter!
2 jävla minuter!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Jag kan inte gå på matchen ikväll :-(. Det är väldigt länge sedan jag missade en hemmamatch.
Får se den på tv :-(
Skål påre'!
Får se den på tv :-(
Skål påre'!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Dessutom kvitterar Luleå efter en jättetavla av domarna.
En luling nyper fast Boumediennes klubba i sin armhåla och när Boumedienne försöker slita loss sin klubba så släpper inte lulingen utan ramlar av rycket.
Varpå BomBom får en tvåa för hakning.
Tough luck...
En luling nyper fast Boumediennes klubba i sin armhåla och när Boumedienne försöker slita loss sin klubba så släpper inte lulingen utan ramlar av rycket.
Varpå BomBom får en tvåa för hakning.
Tough luck...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon: skål, nu ska jag supa ännu mer så jag glömmer den här snöpliga trippeln! skit djurgårn'....2min, usch!
FOOOOOORZA TIMRÅ!!!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Huge: ååh suck :/ var du tvungen att säga det där :P fan inte meningen att jag skulle vinna, nu när jag fick in Växjö och allt, den som jag var mest orolig över :P
...oh där satt DIF den på OT, snacka om pungspark!
...oh där satt DIF den på OT, snacka om pungspark!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Hoppas Växjösvinen går i konkurs....
Nu tar jag en Jack Daniels
Nu tar jag en Jack Daniels
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Linköping på kvalplats om Modo vinner ikväll. Där kan de få stanna vad mig anbelangar....
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Blizzard: Sorry, men jag kunde inte låta bli att säga som det var.
En fullständigt horribel tvåa på BomBom när det är lulingen som ska ha en solklar tvåa för holding the stick.
Att DIF vinner i OT känns ju sådär i det läget.... :-/
En fullständigt horribel tvåa på BomBom när det är lulingen som ska ha en solklar tvåa för holding the stick.
Att DIF vinner i OT känns ju sådär i det läget.... :-/
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Någon fler än jag som inte får csports att funka på timrås match?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
pefr:jag ser den på csports o det lfyter prima, är huvudmatchen btw ;)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
superfalle: Hallin ser förjädra skön ut i mustasch! Som en NHL-spelare från 70-talet om han hade mindre hjälm och inget visir hehe
Felaktig utvisning på Jonte förresten. Rätt på Rodin däremot
Felaktig utvisning på Jonte förresten. Rätt på Rodin däremot
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: är absolut värt en tanke tycker jag. Sprider talangerna, samt ger bottenlagen lite grädde på moset och publikdraghjälp inför kommande säsong. Är nog på ingång till nästa säsong, det är därför Timrå abonnerad på sista,platsen just nu. ;)
« Föregående · 1445632 · Nästa »
JimmyH: Här sitter jag med tårar i ögonen efter detta godis.
Time to empty the tanks tonite, boys!