Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
« Föregående · 2782942 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
vonDöbeln: JJ’s plockhandssida är ett svart hål. Nu skulle Jokinen bytt målvakt…igen.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Synct: Nä men var inte orolig gubbar, vi ligger 6a, våran bästa hockey ska spelas i vår, TiMJå hEj
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kerstin_k: Haha. Ja dåligt är ledordet. Tidig Timeout av Jokinen säger en del.
Kan ju inte säga att jag är särkskilt förvånad iofs.
Kan ju inte säga att jag är särkskilt förvånad iofs.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Där dog den match...0-2...1-11 i skott efter 7.30 min..37 sek..
Trassasslanter Mos oss!!
Trassasslanter Mos oss!!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: Bra sarggnugg. Precis den "in-your-face-hockey" som vi vill se...
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Erre92 Herregud vad sakta det går för TIK och pucktransport istället för snabba pass
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
EXPLORERSMÅLAND: Lååångt kvar av matchen…absolut inte över på långa vägar.
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kerstin_k: Jag tror träningarna ser så bra ut för att vi möter oss själva, blå bands gräddsås hade åkt mer skridskor.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Smokey: Lägger detta på dig Smokey.
Den där nya skärmen du var delaktig i.
Där borde du satt tydliga krav.
De formationer och spelsystem som du förinställer måste Jokinen spela efter. 😉
Den där nya skärmen du var delaktig i.
Där borde du satt tydliga krav.
De formationer och spelsystem som du förinställer måste Jokinen spela efter. 😉
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Olli Hahl: Det är ni inte alls, två bra målvakter, lite stabbig backsida kanske och men topp 3 SHL forwardssida.
Det är hockey, allt kan hända.
Vi går på vatten i dubbel bemärkelse just nu men ni är klart bättre än vad inledningen visar. Tippar på Timråseger.
Det är hockey, allt kan hända.
Vi går på vatten i dubbel bemärkelse just nu men ni är klart bättre än vad inledningen visar. Tippar på Timråseger.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Jävla tur man inte ser eländet. Är det Brynäs som har hemmaplan? :D
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
EXPLORERSMÅLAND: Många av spelarna verkar vara puckrädda, de vill absolut inte ha pucken, svårt att spela hockey då.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Spela ingen roll vem som står när de förlora varje närkamp bara konstatera laget är så jävla felbygt små lätta rädda blir nästa gubbgården
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
neutral: Vi passar inte på blad. Vi vänder rumpan till och slår pucken mot en yta i bästa fall i offensiv zon. Klart det går långsamt när ingen kan ta emot pass i fart.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Läktarproffset:
Brynäs har hemmamatch ja. De har i vilket fall full dominans i läktarmatchen
Brynäs har hemmamatch ja. De har i vilket fall full dominans i läktarmatchen
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kerstin_k: Jag hade helt missuppfattat Jokinens in your face. Förstod inte att han menade "såsa med pucken, spela den kvar i egen zon och låt motståndarna vara "in your face".
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Timrås nya hemmafilosofi är att hålla i hatten och rida ut stormen de första 10. Originellt men det är inte särskilt lyckat, förutom att motståndarna kanske blir aningen förvirrad.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Stämmer statistiken på flashscore att vi bemästrat 1 skott på 13 minuter?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Läktarproffset:
Ja, Didrik sköt i ribban tidigt. Inte vart nära skott nummer 2 än.
Ja, Didrik sköt i ribban tidigt. Inte vart nära skott nummer 2 än.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zappaholic: det är packat och klart. Tre pinnar och utökad serieledning.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
bar mofftak: Inte bara ta emot en pass. Kvalitén från backarna är ju bedrövlig mellanåt. Experter på att spela sig fast med.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Vi skulle behöva en retsticka som kan få Brynäs ur balans litegrann
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Modano: precis, pinsamt att köra målvakskortet när det ser ut såhär, fortsätter detta spel framöver har vi dock snart två målvakter med tveksamt självförtroende....
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Läktarproffset: vi fortsätter missa mål så det stämmer nog.
För övrigt kan vi få tbx Hållander från NHL? Han med det namnet på isen nu spelar då fan inte i fel liga sen flera matcher tbx.
För övrigt kan vi få tbx Hållander från NHL? Han med det namnet på isen nu spelar då fan inte i fel liga sen flera matcher tbx.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: Jag håller med. Jag tror fan att dom ritar med overheadpennor på skärmjäveln.
Vattenfasta permanenta pennor dessutom...
Spelade innomhusfotboll med en brynäsjävel i morse och åkte på en jävla torsk. Lovade att ta revansch i afton.
Just nu kan man inte bli mer pissad på.
Timråspelare:
- Ta en titt på era löneavier i pausen och börja leverera.
Man kan åka på en torsk. Absolut. Men man ska fan inte acceptera att bli förnedrade.
VAKNA! AGERA! LEVERERA!
Vattenfasta permanenta pennor dessutom...
Spelade innomhusfotboll med en brynäsjävel i morse och åkte på en jävla torsk. Lovade att ta revansch i afton.
Just nu kan man inte bli mer pissad på.
Timråspelare:
- Ta en titt på era löneavier i pausen och börja leverera.
Man kan åka på en torsk. Absolut. Men man ska fan inte acceptera att bli förnedrade.
VAKNA! AGERA! LEVERERA!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
pingvin:
27 poäng till för att komma upp till den "magiska" undvika-kval gränsen på 64p.
27 poäng till för att komma upp till den "magiska" undvika-kval gränsen på 64p.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Vi är ju helt off. Är vi ens med A-laget på isen?
Det är ju skämskudde på precis allt!
Brynäs är ju totalt överlägsna. Totalt!
Män mot spädbarn.
1-14 i skott 😂😂😂
Jag kommer att skratta mig till sömns ikväll med en massa tabletter…
Det är ju skämskudde på precis allt!
Brynäs är ju totalt överlägsna. Totalt!
Män mot spädbarn.
1-14 i skott 😂😂😂
Jag kommer att skratta mig till sömns ikväll med en massa tabletter…
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Erre92: "För övrigt kan vi få tbx Hållander från NHL? Han med det namnet på isen nu spelar då fan inte i fel liga sen flera matcher tbx."
Tack Erre!!!!!!!!
Tack Erre!!!!!!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zappaholic: Gå in och antijinxa i er egna bok så slipper man se det här.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zappaholic: Brynäs är mellan tumme o pekfinger 2ggr snabbare på grillarna.
Då blir det lekstuga.
Vi måste träna skridskoåkning.. och en hel del annat.
Bra där Hålla, slumpmål.
Då blir det lekstuga.
Vi måste träna skridskoåkning.. och en hel del annat.
Bra där Hålla, slumpmål.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
bar mofftak: Hahah hade precis tänkt att dyka upp och fråga vart Hållander håller till.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Silfver: Tror att du har fel på två saker.
För det första; aldrig att Timrå vänder det här. Ett skott på mål efter 14 minuter, en målvakt som tappat två snabba och virrigt försvarsspel. Dessutom hänger man i sarghörnen så fort man är i offensiv zon.
För det andra; forwardssidan är nog överskattad av den stora majoriteten av tyckare, tänkare och vanligt folk. Än så länge - på två säsonger - har den inte levererat utifrån epitetet "topp i SHL".
För det första; aldrig att Timrå vänder det här. Ett skott på mål efter 14 minuter, en målvakt som tappat två snabba och virrigt försvarsspel. Dessutom hänger man i sarghörnen så fort man är i offensiv zon.
För det andra; forwardssidan är nog överskattad av den stora majoriteten av tyckare, tänkare och vanligt folk. Än så länge - på två säsonger - har den inte levererat utifrån epitetet "topp i SHL".
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Årets viktigaste skitmål. Tack för det.
VAKNA! AGERA! LEVERERA!
VAKNA! AGERA! LEVERERA!
+ 8
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Smokey: Att vara i deras zon verkar vara ett vinnande koncept. Vi får fortsätta med det.
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
bar mofftak: 😂😂😂 hoppas det inte var en snabbvisit bara!
Vem ska jag klaga på härnäst?
Kapanen får gärna visa att han varit i NHL han med.
Vem ska jag klaga på härnäst?
Kapanen får gärna visa att han varit i NHL han med.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
bar mofftak: Taktiken är ju helt klart att göra deras målvakt kall och slå till när det minst anas.
+ 1
« Föregående · 2782942 · Nästa »