Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
« Föregående · 2783030 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Smokey: Nu jäävlar har grabbsen släppt taget om genitalierna o spelar mkt bättre!!!🇺🇿🤣🤣
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Erre92: Vad är ärligt talat vår spelidé i egen zon? Varför backar 3 spelare in när en Brynässpelare kommer in ensam?
Förlåt men vårt gap control och färmåga att stänga mittzon påminner mer om försvarsspelet under Ante-Andersson.
Förlåt men vårt gap control och färmåga att stänga mittzon påminner mer om försvarsspelet under Ante-Andersson.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Rip Kirby: ÄNT-FUCKING-LIGEN!
Woho! Det glädjeskriket efter målet sa en del om lättnaden att äntligen få göra mål.
Woho! Det glädjeskriket efter målet sa en del om lättnaden att äntligen få göra mål.
+ 6
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: Men Da'n såt'en igen Yeeeeezzzzz Kaaaaaapannnen!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🤣🤣🤣
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kerstin_k: Lundmark sticker verkligen ut när det gäller närkampsspel. När övriga Timråspelare vinner 1 av 3 närkamper på 3 vinner han 3 av 1.
KAPANENENENenenen !!!
"Rättvisa" ;-)
KAPANENENENenenen !!!
"Rättvisa" ;-)
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Olli Hahl: Oj vad det syntes på Kapanen att det målet var förlösande.
+ 13
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Synct: Nu kanske det lossnar för Kapanen. Han har onekligen kvaliteter
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Såja! Då har vi fått igång vår NHL-hybrispöjk.
Som vi väntat!
Nu kan Brunäs fan dra åt helvete... Fall på knä inför universums härskare;)
Som vi väntat!
Nu kan Brunäs fan dra åt helvete... Fall på knä inför universums härskare;)
+ 6
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
pingvin: Starkt att komma tillbaka. Det finns moral i det här laget.
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
sargad: Fattar inte vad Jokinen har emot Lundmark ärligt talat. Finns det nån som är värd en topp 6 chans så är det verkligen han!
+ 12
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
neutral: Ja, extremt viktigt mentalt för han, klart det släpper lite!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Synct: tack för dom nådegåvorna.
Välkommen in i matchen Timrå
Välkommen in i matchen Timrå
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Synct: Det blev nog ett perkele eller två från Jokinen efter time outen. Bra uppryckning.
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Vi kommer inte längre än vad vi gjort med backsidan vi har. Förstår inte förlängningen med Erixon när det var och inte heller nu med Svensson. Strömbergs kontrakt förstod jag, men fan ta kk om det också förlängs. Då kan vi lika gärna sälja våra topp 6 forwards.
Det går inte ha otp-spelare längre. Ohållbart att ha spelare för att enbart blockera skott. För vad händer när den spelaren är på isen? Jo det enda han gör att blockera skott.
Vårat hemvändarfönster stängdes när kontraktet med Svensson förlängdes.
Det går inte ha otp-spelare längre. Ohållbart att ha spelare för att enbart blockera skott. För vad händer när den spelaren är på isen? Jo det enda han gör att blockera skott.
Vårat hemvändarfönster stängdes när kontraktet med Svensson förlängdes.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Synct: Apropå extremt viktigt; Timrås upphämtning. Herrejävlar vad viktigt det var att hämta igen det här.
+ 10
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Erre92: Sug på karamellen under paus nu.. Välj noga vem du vill få igång. Ingen press..
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: Nu fick jag prestationsångest ju, återkommer när jag är tillräkligt less!
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
pingvin: Karln gråter ju… oj vad Edlund är besviken.
Mitt tips på 1-7 och 0-10 är borta men nu tippar jag att det kan bli allt däremellan.
Mitt tips på 1-7 och 0-10 är borta men nu tippar jag att det kan bli allt däremellan.
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
SebastianH: Svensson förstår jag ändå. Har ju statistiken med sig att han är en av SHLs bästa defensiva backar. Rätt duktig överlag på att få ut pucken med.
Erixon spelar ju inte nu och inte gjort på ett tag. Så rätt tufft läge för honom att ta hur det ser ut just nu(även om det måste brytas till nästa säsong givetvis.)
En som är rätt fortsatt menlös är Eronen. Jämngrå men jag förväntar mig betydligt mer av den dyraste backen i laget.
Näkyvä får vi ge mer tid, men blir det inte bättre så lär det hända lite på backsidan till nästa säsong.
Hardegård får gärna var en av backarna in.
Didde är jag lite kluven kring med. Visst han är rätt rejäl mellanåt, men oerhört trubbig med puck mellanåt.
Erixon spelar ju inte nu och inte gjort på ett tag. Så rätt tufft läge för honom att ta hur det ser ut just nu(även om det måste brytas till nästa säsong givetvis.)
En som är rätt fortsatt menlös är Eronen. Jämngrå men jag förväntar mig betydligt mer av den dyraste backen i laget.
Näkyvä får vi ge mer tid, men blir det inte bättre så lär det hända lite på backsidan till nästa säsong.
Hardegård får gärna var en av backarna in.
Didde är jag lite kluven kring med. Visst han är rätt rejäl mellanåt, men oerhört trubbig med puck mellanåt.
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Kerstin_k: det här med att man får spela hockey i mittzon, det bör Timrå ta fasta på i andra perioden. Jösses vilken svängdörr det var då Brynäs fick vända spelet. Sen märker man ju att Brynäs spelar med ett jäkla självförtroende när nån nobody åker och ska göra en zorro bakom mål och när lipsillen Röhdin skrinnar ifrån Hållander. Mer kontroll i andra tack.
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Brynäs 1.a 10min
sen tuggar vi in oss i matchen
Dessa mjääkiga passn. Fy fa
sen tuggar vi in oss i matchen
Dessa mjääkiga passn. Fy fa
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Det svänger fort i hockey! Jävligt nära att vi tog ledningen på slutet!
+ 4
« Föregående · 2783030 · Nästa »