Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916513 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: jo men det hjälper ju inte om man släpper in minst lika många som man producerar.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Må så vara...men mål kan ni producera till skillnad mot Brynäs...åtminnstone denna afton.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: sen var ju Sannys insats på 4-3-målet inte direkt lysande heller. Även om jag tycker Backlund såg klantig ut där också
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: Verkar som det är en trevlig match mellan TIK o FBK..?
Till skillnad mot BIF - MoDo...
Till skillnad mot BIF - MoDo...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Hoppas som du sa att finnarna gör mål framåt, inte att Backe ska göra några fler bakåt.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Förlorar vi ikväll så grämer sig nog sanny lite extra då.. För den pucken skulle ha suttit i nätet..
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Kul att laget gör mål framåt i alla fall. Bara hoppas att det här slutar med poäng för laget också. Kul att finnarna är riktigt samspelta redan
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Helt ärligt: fantastisk match. Absurd, osannolika mål och virrigt som fan, men...inte är det någon serielunk inte. Sjuk räddning av Heino, borde varit en 6-5 ledning efter den här perioden. Hoppas bannemej att sista perioden fortsätter i samma stil. Det här är O.K Corall på hockeyrink.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: 10mål på 2 perrar,det är man inte van vid när det gäller timrå.alltså 5framåt.Backe gör en dålig match ikväll då spikar han igen mot hv på torsdag,skulle jag tro...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Målfest men detta är tamefan inte godkänt, jag hoppas verkligen att Challe ryter på i pausen.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Faaan! Heino-Lindberg revanscherar sig och Backe gör nya tavlor.... Nånå. Jag hoppas att finnarna gör ett till och det kanske räcker.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
bra backe
få göra lite räddningar så att han får upp självförtroendet igen
få göra lite räddningar så att han får upp självförtroendet igen
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
skönt att sundh får näta nu är det bara pärsinen kvar som vi ska ha igång
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
fy fan va bra oscar
fy fan va bra oscar
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: powerplay nu i alla fall, fixar vi poäng trots detta skämt till målvaktsspel/försvarsspel så är det tack vare Pyörälä-Hahl-Pärssinen
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Som jag sa dom borde veta att man ska spela i 60minuter inte 30min,dom måste ha problem med kosten.....
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Skulle kunna citera dig. Matchutvecklingen är en katastrof. Fattar inte att man efter 4-2 kan tappa så totalt.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
matchutvecklingen är ju katastrof. Vad i helvete håller man på med?
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hassan: Just nu ungefär 69% för Backlund och 80% för Heino-Lindberg
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hassan: Förmodligen usel men än så länge ser det ju bra ut eller hur :-)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Han får helt klart ordning på matchen genom att låta backe stå kvar, kanske han blir lite glad av att han för förtroendet, men ändå...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Bragd-Birger: jo men vill man vinna matcher får man inte släppa in så enkla mål.
« Föregående · 916513 · Nästa »