Timrå IK - HV 71 2003-11-15
« Föregående · 330226 Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Huge: Hos en sann TIK släpper ALDRIG ångesten, den lindras bara tillfälligt. Hagos hade Ni ju ALDRIG haft råd med!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
zigge: Fick istället en helt Ok center. Vad var det han hette nu igen?
Hmmmm.... Nå´t som påminde om ett trädslag.... :-))
Hmmmm.... Nå´t som påminde om ett trädslag.... :-))
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Huge: ...samt nån, som påminner om nån galvaniserad köttbit...hur OK är han då?
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Huge: ja ni fick en bra center där och han tillför mycket med sin spelskicklighet både i spel 5 mot 5 samt i spel 5 mot 4
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
zigge: Vår kassler är tyvärr för tillfället indisponibel. En Djurgårdsslaktare vi namn Oduya försökte tydligen skära loss en bit av baklåret. Dom kan väl köpa sitt eget kött, så djävla usel lön har dom väl inte?
Annars är han helt Ok. Sparkapital, vet du la.... ;-)
Annars är han helt Ok. Sparkapital, vet du la.... ;-)
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Ja en skön seger var det plus att vi gör mål i andra perren vilket bara hadde hänt en gång förut denna säsong,i premiären mot röskinnen.
Plus till Sjögren som kämpar som f n varje match
Plus till Sjögren som kämpar som f n varje match
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Alltid ännu skönare att vinna på lördagar...roligare att vara fylleglad än fylle-elak!!!!
Det känns som två sköna segrar..et lag vi ska slå om vi skall slippa kval...och ett lag som vi skall slå för att gå långt!!!!!
Detta var vad vi behövde!!!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!!!! Skål och gokväll!!!
Alltid ännu skönare att vinna på lördagar...roligare att vara fylleglad än fylle-elak!!!!
Det känns som två sköna segrar..et lag vi ska slå om vi skall slippa kval...och ett lag som vi skall slå för att gå långt!!!!!
Detta var vad vi behövde!!!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!!!! Skål och gokväll!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Bara två pinnar efter Brynäs och en efter Lule men vi har en match mindre spelad.
TIK är på gång nu!!!!!
TIK är på gång nu!!!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Weman: Nu smäller vi till DIF i Globen på tisdag. Äntligen en match här nere i fjollträsk. visserligen var jag på MIF-matchen...men man kan ju inte håll apå och fejka kundbesök i Sundsvall hur många gånger som helst på en säsong... he he he
DIF är i mina ögon grymma på att ta vara på svaga motståndarinsatser...men när motståndet lirar bra får de obönhörligen stryk.
Jag tror att vi mosar dom med 1-5...
AND I'LL BE THERE TO SEE IT!!!
ALLA TILL GLOBEN!!!!
DIF är i mina ögon grymma på att ta vara på svaga motståndarinsatser...men när motståndet lirar bra får de obönhörligen stryk.
Jag tror att vi mosar dom med 1-5...
AND I'LL BE THERE TO SEE IT!!!
ALLA TILL GLOBEN!!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
lincoln: Själv har man ju förmånen att gå på alla matcher hemma,skall även försöka att glömma in ngn borta.
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Weman: Det ska fan tro't att man försöker ta sig upp och kolla på så mycket som möjligt i arenena med. Har hittills sett Frölunda och mIF, sjysst utdelning....
Annars blir det Globen, Scaniarinken och i bland Stångebro och ibland Gavlerinken...
Man gör så gott man kan...
Globen brukar inte gå nått vidare, men nu späkar vi fjollorna!!!!!
Annars blir det Globen, Scaniarinken och i bland Stångebro och ibland Gavlerinken...
Man gör så gott man kan...
Globen brukar inte gå nått vidare, men nu späkar vi fjollorna!!!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
Weman: ska ta upp det med chefen...
eller om man kan simulera fler kundbesök i trakten.
Annars hyr jag en skateboard..
eller om man kan simulera fler kundbesök i trakten.
Annars hyr jag en skateboard..
« Föregående · 330226
och nu verkar det som hemmaspöket har fått sig en känga för om Timrå spelar så här stabilt och bra så kommer dom att klättra i tabellen