Timrå IK - HV 71 2004-11-06
« Föregående · 450504 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
En riktig målfest i Gävle iaf. Tommy Salo visar sig fortsatt ganska så mänsklig..
Kämpa nu Timrå!!!
Kämpa nu Timrå!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
the_dude: Domaren verkar bedrövligt dålig. Räcker det inte med dåliga svenska domare, ska vi ta hit dåliga utländska domare också?
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
3-0 Går bra för TIK. Hörde liv nu igen... Och nu puts your hands up... Hehe min favorit låt
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
bear_poo: Timrå har i detta nu lika många insläppta mål som Frölunda. Bästa målvakten? Han står mellan stolparna i Timrå!
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Forward: Mmm det skulle vara så jävla mysigt och sitta i sydkraft arena med tik-Modo i final. Det är bara drömmar det. Men tänk om vi skulle floppa då? Skulle man ju bli _INTE_ lite sur heller
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Dream Team: Dom får ju bättre självförtroende och så om dom nu skulle kunna ligga 2 eller 1 fram till slutspel .
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
LingaN: Jag skulle vilja se TIK-MODO i final. Vilken fina o vilket tryck på läktaren. HUVA.
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
LingaN: Antar att du är en av de som är less på medias modobevakning.. är mest less på Media jag. Men ju fler norrlandslag som går till slutspel desto gladare blir jag :)
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Dream Team: Jag vet nästan säkert att Modo kommer till slutspel men sitter ändå lite här och små hoppas på att dom inte gör det. Men det är vell bara för jävels att sitta och små hoppas på att dom inte kommer med.
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
LingaN: Sannolikheten att MoDo skulle missa slutspel är nog obefintlig. Vad som kan vara avgörande för hur långt Timrå når är ju placeringen i grundserien. Som sämst tvåa är man ju garanterade en lite "enklare" lottning på vägen. Det kan vara tämligen avgörande för hur långt vi når. Inte minst med tanke på att vi hittills spelat så pass stabilt på hemmaplan. Avgörande matcher på hemmais är ju i regel väldigt viktigt..
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Dream Team: Sant.. håller tummarna för Lind & Co ikväll.. 4-2 just nu.. samt att pågarna från malmö kan stoppa in några puckar bakom norrena :)
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Dream Team: Det som är viktigast är ju att modo inte kommer med i slutspel och sen att timrå kommer med i slutspel. Spelar ju ingen roll om timrå vinner alla matcher o.s.v för huvudsaken är att dom vinner SM GULD 2004
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
geggelundin: Visst vore förstaplatsen trevlig, men det är huvudsaken att lagen närmast bakom fortsätter att tappa mark. Både MoDo och "Klöbben" ligger under just nu....
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
the_dude: Vet du om det är hockeykväll ikväll?
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se
« Föregående · 450504 · Nästa »