Timrå IK - HV 71 2007-11-15
« Föregående · 939760 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Rättvis seger...god natt! I morgon gör vi våran bästa träning för säsongen =)
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Bragd-Birger: Framför allt när man klarar av 2 st 3-5 lägen! Hoppas att detta vänder trenden angående 2:a perioder för TIK. Finns inte mycket negativt att säga.
Plus till en stabil insats av backe och en klockren match av Koskinen.
Plus till en stabil insats av backe och en klockren match av Koskinen.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Jävligt sköna poäng! Nervöst i tredje, men detta var ett fall framåt på vägen att betvinga hjärnspökena. Förstaperioden nyckeln, tillsammans med Backlunds synnerligen stabila spel.
Gött mos! Detta var serieledarna, mina damer och herrar. Det tar vi med oss.
Gött mos! Detta var serieledarna, mina damer och herrar. Det tar vi med oss.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
sargad: Skitnajs seger.
Kul att höra klacken skandera: -Stackars Kenta! klapp klapp klapp.
Kul att höra klacken skandera: -Stackars Kenta! klapp klapp klapp.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Fyfan vad skönt med 3 poäng mot serieledarna. En stabil insats matchen igenom egentligen. Fortsätt såhär!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Det är ju kanon om vi kan vinna jämna målsnåla matcher mot topplag. Tänker på matchen borta mot frölunda, såna typer av matcher som kommer i slutspelet.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: Just när du börjar snacka tre poäng så gör de 3-1. Nu blir det spännande.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
lincoln: Svårt att ställa om till offensiv hockey om man spelat box i stort sett hela perioden. Jag är jävligt nöjd om man lyckas stänga matchen mot serieledarna i detta läge.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Fattar inte varför vi spelar så defensivt? Är vi dåligt tränade eller vad är det? Kan bara inte tro att vi ska behöva bli så defensiva hemma????????
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Sådärja, nu börjar det här verkligen lukta 3 poäng! Perfekt start efter uppehållet.
Men det var väldigt lite Timråoffensiv i tredje, lite trist men vafan trean ska vara vår
Men det var väldigt lite Timråoffensiv i tredje, lite trist men vafan trean ska vara vår
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Springsteen: Virus är tröttsam ja, inget nytt under solen. Backlund har spelat kanon och öht har det sett bra ut defensivt.
5714, bra siffra!
5714, bra siffra!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
sargad: vet inte, missade större delen av den där grejjen eftersom jag höll på att flytta på mig.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
sargad: Asså.... ett anfall i alla fall. kan vi väl åstadkomma! Kom igen gubbar!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Springsteen: Jaha nu stuttsar pucken Backlunds väg !!! Vad ska han hitta
på härnäst ? (virus )
på härnäst ? (virus )
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: Tycker virus ska hålla käften och inte snacka om att
backlund är darrig !!!!
backlund är darrig !!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
va fan
det ända robin jonsson är bra på är att bli utvisad sparka han och in med moe eller erixon
det ända robin jonsson är bra på är att bli utvisad sparka han och in med moe eller erixon
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: OJ, ska han kompensera alltihop blir det 5 mot 3 resten av matchen
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
sargad: han fick några blommor osv. i periodpausen mellan 1:a och 2:a
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Har Lill-Kenta fått någon form av mottagande? Någon som vet något i detta ärende?
Det är han enligt min ringa mening "fetvärd".
Det är han enligt min ringa mening "fetvärd".
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Stabil period av Timrå. HV dock härligt benägna att ta idiotutvisningar. Misstänker att Kenta är lite småvresig as we speak.
Håll ihop grejerna nu i sista. Fortsätt checka hårt, Luoma o co ser lättstressade ut.
Håll ihop grejerna nu i sista. Fortsätt checka hårt, Luoma o co ser lättstressade ut.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
nu går vi in tredje å börjar med pp bra läge att sätta 4:an och avgöra matchen
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
ok!
Här komme ren taktisk analys från en obotlig realist:
FRÅGA: Hur många gånger har vi i detta läge slagit av på offensiven och försökt försvara ledningen?
SVAR: Alla
FRÅGA: Hur har det gått?
SVAR: 9 av 10 gånger kommer motståndarna in i matchen och gör 1, 2 och ibland 3 mål. Vi tappar
FRÅGA: Vad ska vi göra då?
SVAR: Anfalla ännu mer!!! HV kommer att blotta sig!
FRÅGA: Är inte det korkat när man leder!
SVAR: Ja det kan ju inte gå sämre än när vi spelar på resultatet och ALLTID tappar!
FRAMÅT BOYS!!!
Här komme ren taktisk analys från en obotlig realist:
FRÅGA: Hur många gånger har vi i detta läge slagit av på offensiven och försökt försvara ledningen?
SVAR: Alla
FRÅGA: Hur har det gått?
SVAR: 9 av 10 gånger kommer motståndarna in i matchen och gör 1, 2 och ibland 3 mål. Vi tappar
FRÅGA: Vad ska vi göra då?
SVAR: Anfalla ännu mer!!! HV kommer att blotta sig!
FRÅGA: Är inte det korkat när man leder!
SVAR: Ja det kan ju inte gå sämre än när vi spelar på resultatet och ALLTID tappar!
FRAMÅT BOYS!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Gladh: 89 spänn för den här matchen är billigt!
Jag är glad att det var just den här jag pyntade in för.
Jag är glad att det var just den här jag pyntade in för.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Det är TYP viktigt att hålla detta till paus nu. TYP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
RocknRolf2: Det såg ut att vara mål i alla kameror utom den i målet. Där var det å andra sidan tydligt att handsken var på pucken innan den var i mål
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
det där var tamefan på håret, en del av pucken var inne i mål men inte hela. Hur är det med reglerna, måste hela pucken vara inne för att det ska vara mål eller?
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Bragd-Birger: Det kanske jämnar ut sig med det bortdömda målet mot Brynäs då....
« Föregående · 939760 · Nästa »