Timrå IK - HV 71 2009-02-12
« Föregående · 1126278 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
lincoln:
Ja det är ju bara att leta upp ett par platå-pjuck från 70-talet på Myrorna och sätta skenor på. Så kan han ju få komma ut ur anonymiteten hemma på Fort Boyard.
Ja det är ju bara att leta upp ett par platå-pjuck från 70-talet på Myrorna och sätta skenor på. Så kan han ju få komma ut ur anonymiteten hemma på Fort Boyard.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Ja man blir bara så himla trött på sånt där skit, ja precis ska bli intressant o se hur nivån blir här i sista.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Simmalugnt: Ja detta är ju ofattbart... var ju så uppenbart! Ja ja bara glömma och köra på... nu jävlar vinner vi!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Jag säger som Wikegård: "Vem dömer domarna"? Hur länge ska man måsta stå ut med den här nivån?
Som sagt, jag hoppas att timrå inte bitchar ang. domaren lika mycket som jag, då finns det fortfarande goda chanser för 3p ikväll.
Som sagt, jag hoppas att timrå inte bitchar ang. domaren lika mycket som jag, då finns det fortfarande goda chanser för 3p ikväll.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
källan: Zäta vinner stanley cup och conn smythe, foppa har tyvärr taskiga fötter och därför spelar han för sitt Modo som han undvikit att spela i.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Olle: Nej nu slänger vi in 2 mål i sista och skiter i Forsström, vi visar nu att vi är bättre även fast domarn är lite halvlullig ;)
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Snoop: Det skålar vi på ( Jag är inte avundsjuk om det var det du ville )
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
Källan får Spud att framstå som en kärnfysiker.
Bra jobbat!
Källan får Spud att framstå som en kärnfysiker.
Bra jobbat!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Alltså detta är inte bra med domare som inte pallar trycket, nu till vår fördel iofs, de måste fixa proffsdomare och 4 domar system, detta är ju pinsamt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
lincoln: Och det kunde vi....Fan va kul att vi kopierar deras äckliga två två på ett likadant mål och en lika kass utvisning!!!! he he he 101% ironi!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
När jag sa 3 poäng så menade jag inte för Timrå... Någon måste ha tagit min bön på fel sätt!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Klantigt att lägga klubban i midjan på filmaren, helt OTROLIGT att Laine inte åker för diving dock.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard:
Snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan.
Himmel och helvete.
Snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan.
Himmel och helvete.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Det här börjar bli riktigt löjligt nu. Siktar han på Niklas Perssons rekord som årets sämsta domare i Eon?
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Jesse P: Johan Backlund klapp klapp klapp Johan Backlund klapp klapp klapp Johan Backlund klapp klapp klapp
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Usch och fy! Hur vägar du säga något sådant redan nu?????? Skämmes!
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: fast 1-0 är ju inte direkt Backes fel... Skogs (?) och Bagarn gick båda åt samma håll och köpte finten totalt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Yellowcard: Backe ska ha cred idag, han har generellt sett varit stabil.
Sv: Timrå IK - HV 71 2009-02-12
Rooster23: Säger som Christer Pettersson... Froggparty!! Jag lever på hoppet!
« Föregående · 1126278 · Nästa »