Timrå IK - HV 71 2011-01-15
« Föregående · 1334633 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
pefr: Bra jävla jobb av Pikken. Fruktansvärt dåligt avslut av Röymark, men det funkade ju alldeles ypperligt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Juniskedjan har sett riktigt fina ut so far. Hoppas de orkar hålla tempot i tre perioder
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Bra period! Svesse ser riktigt pigg ut. Granath ser pigg ut (lite fel i några situationer dock). Skogs helt osynlig. Juniorerna är spelsugna och Jesper D spelar märkligt rutinerat.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
pefr: Bra forecheck av Ilkka på målet och Röymark går mot en målmässigt fin säsong, men Timrås backar pinchar (stavning) alldeles för mycket och dom gör det inte bra, det måste få ett stopp för dom missar hela tiden och det blir ett helt hav för HV att operera på.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
pefr: ser på teven idag, men jag får ont i magen när lundmark hela tiden måste stanna upp när han väl kommer in i anfallszon. han verkar ha en väldigt okanadensisk spelstil, hoppas han börjar att gå mer på mål iställer för att bromsa sig in i zon helatiden. visst anfallet blir något längre, men är det effektivt???
Full fart framåt, tätt bakåt.
Full fart framåt, tätt bakåt.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
RED DEVILS: definitivt lite märkligt beteende av en "klassisk kanadensisk spelare". Kanske att han försöker för mycket?
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
känns fint när kommentatorn utbrister i "BRRRAA!" när HV får en målchans...
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Usch vad jag avskyr HV71. Det är nåt kladdigt och äckligt med det laget.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
zaccodog: Hirchovits måste tamme fan vara den sämsta värvning Timrå någonsin gjort !!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
superfalle: ..sett till vad f*n som helst. Hirso gör nåt läckert ibland, men sammantaget är han helt värdelös och spelmässigt destruktiv för Timrå!
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Springsteen: I Linkans skor skulle jag ge kapanen något att tänka på, vi byter jämt målvakten mot hissen, och lönekostnad mot lönekostnad. Sedan så kan vi försöka göra oss av med någon av dom andra målvakterna också.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
zaccodog: Hirschovits känns ju ändå bra mycket piggare än på länge. Sen att han bjuder på 2-1 är ju bara för dåligt.
Misslyckas Linkan med att knyta upp Dahlroth på A-lagskontrakt innan någon annan plockar honom har han en gång för alltid visat att han är fel man på fel plats.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Frella: Ja, det är som en konspiration... alla andra bottenlag verkar ta poäng ikväll.
Hur fan ska vi göra?! Är det inte lika bra att börja träna ner sig inför KS redan nu? Då är vi iaf förberedda och rustade inför den...
Hur fan ska vi göra?! Är det inte lika bra att börja träna ner sig inför KS redan nu? Då är vi iaf förberedda och rustade inför den...
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Kattgubben: Ska vi spela KS kan vi inte ha Perra som tränare. Med Challe hade vi en taktiker som älskade de situationerna. I Perra är jag betydligt mer osäker.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Frella: Håller med....Dessutom MÅSTE en 1-e målis och en pp back införskaffas omg, annars tror jag att det kvittar!
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
men det är då själva fan vad lundmark har möjligheter att sopa in pucken utan att lyckas.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
hockeysnask: ja alltså man har ju sänkt förhoppningarna på hirso rejäält. Sett till de nya förhoppningarna så gör han en intressant match nu. Nu måste det bli lite tuffare spel från tiki 3e viker dom ner sig mot ledin å sundh nu så kan det rinna iväg! KÄMPA TIK!
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Ovanligt stor HV-klack ikväll... är det förklädda modolider måntro? ;-)
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
det är precis sånadär mål vi behöver göra, köttarmål. Karaktärsmål. Eloge till Murley.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Hirschovits och Karlsson är bedrövligt dåliga. Får hoppas att ingen av dom är med nästa säsong.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Nåväl, poäng och en riktig kämparinsats nästan hela matchen (inte halva andra). Sådär semihalvnöjd-ish
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
öööh.. känns lite smått orättvist att vi förlorar den här matchen faktiskt...
nu har vi skrapat ihop till lite innestående trepoängare.
nu har vi skrapat ihop till lite innestående trepoängare.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Janne Carlsson bitchar och gnäller om att de fick för få utvisningar. Surgubbe... var nöjd med de två poängen istället. Ni kom undan med blotta förskräckelsen, HvBlääää
« Föregående · 1334633 · Nästa »