Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
« Föregående · 1802578 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
The great one:
Vadå skandal?
Är väl ingens fel att sånt här händer.
Jag har själv suttit fast i samma kö norr om Härnösand i över 3 timmar nu.
Än har det inte släppt.
Vadå skandal?
Är väl ingens fel att sånt här händer.
Jag har själv suttit fast i samma kö norr om Härnösand i över 3 timmar nu.
Än har det inte släppt.
+ 2
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Sputnik: tror inte det blir någon match idag.. Den spelas väl när vi redan är avhängda från topp 2 istället...
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Sputnik: Förhoppningsvis sitter Lövenbusen långt fram i kön. Kön har rört sig så smått en 3-4 gånger men det blir nya stopp hela tiden.
Har kommit Max 1 km på 3 timmar och tjugo minuter.
Började strax söder om Högakustenbron.
Snart lär kön sträcka sig till Ö-vik :/
Har kommit Max 1 km på 3 timmar och tjugo minuter.
Började strax söder om Högakustenbron.
Snart lär kön sträcka sig till Ö-vik :/
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Kl. 19:45 ska lagen ha ett möte för att komma fram till om det blir någon match.
+ 1
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Heisenberg: Björklöven får lämna WO. 3-0 till hemmalaget.
+ 5
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Vad händer om det inte blir någon match? Kan inte hitta någon dag som den kan spelas innan sista omgången.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Vakna nyss i hammocken...
Var fan är Röven???
Det är ju bara det där blonda Göket i rutan...😵😵😵
Var fan är Röven???
Det är ju bara det där blonda Göket i rutan...😵😵😵
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
KniveN: När Västervik hade isproblem i matchen mot Oskarshamn sköts den upp och spelades på en söndag vilket inte är en vanlig matchdag.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Röda Tallen: Vädret och risken med trafikläget bör inte ha kommit som en överraskning.
+ 5
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Sägs på twitter att det blir match kl. 21:30, men vänta tills det blir officiellt innan ni tar det som sanning.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Kongo:
Näe men det verkar som dom varit ute i hyfsat tid. Svårt att kalkylera med att det ska vara totalstopp på E4an i fyra timmar.
Näe men det verkar som dom varit ute i hyfsat tid. Svårt att kalkylera med att det ska vara totalstopp på E4an i fyra timmar.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Sputnik: Det är så tight med matcher nu att det skulle behöva spelas 2 dagar i rad.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
KniveN: Ja det är ju så, frågan är kommer det finnas nån publik kvr vid kl 21.30?
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Sputnik: Borde köra fritt inträde, kanske lockar dit nån stackare :)
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Hälge: Hoppas dom är förbi då.
Själv står jag fortfarande stil.
Tog förövrigt nästan fyra timmar innan det för första gången kom plogbilar i norrgående riktning.
Själv står jag fortfarande stil.
Tog förövrigt nästan fyra timmar innan det för första gången kom plogbilar i norrgående riktning.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Blonda Göket sa att matchen spelas kl 21:30...
Tur att det är lillördag och dä rinn lätt ur flarran... 👍👍👍
Skål tamjefan för tre poäng ikväll 😁
Tur att det är lillördag och dä rinn lätt ur flarran... 👍👍👍
Skål tamjefan för tre poäng ikväll 😁
+ 1
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Sputnik: kanske är bra med mindre publik så grabbarna vågar släppa lite på nerverna som verkar spöka inför hemmapubliken i såna här måstematcher :)
+ 1
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Heisenberg: perfekt med försening. Hinner jag se matchen. Tack Löven
+ 2
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Hälge: Bara till att knyta på sig grillerna o köra isf kan man tycka.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Jåkkinen: De ska ha minst en timme på sig från att de har kommit fram.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Andersson: Löven är på plats. Och byter om. Nedsläpp blir det.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Andersson: Alla matcher är så tätt inpå nu så det finns inga andra dagar.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Kongo: det slår mig som märkligt med... Hur kan man inte vara ute i tid när vädret är så jävla uselt? Har spelarna i löven dagsjobb att sköta?
Hur känns detta för de supportrar som ska upp till sina jobb mellan 5-7 imorgonbitti?
Blir det torsk ikväll kommer det här kännas jävligt surt!
Hur känns detta för de supportrar som ska upp till sina jobb mellan 5-7 imorgonbitti?
Blir det torsk ikväll kommer det här kännas jävligt surt!
+ 2
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Fri dricka å mat i restaurangen kan dä gott bju på...
Som kompensation!!!!
Som kompensation!!!!
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Ragnarok:
Tyvärr ser vi inte ut att kunna hjälpa er mot Västervik idag =(
Hoppas ni är mer taggade mot löven så ni inte släpper upp dom i ryggen på oss.
Tyvärr ser vi inte ut att kunna hjälpa er mot Västervik idag =(
Hoppas ni är mer taggade mot löven så ni inte släpper upp dom i ryggen på oss.
+ 1
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Smokey:
Ja det såg man inte komma, var mer frukten av slump än av fint spel. Bara hålla detta nu, varje poäng är viktig nu.
Ja det såg man inte komma, var mer frukten av slump än av fint spel. Bara hålla detta nu, varje poäng är viktig nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Modo drar en puck out drygt 3 min kvar vid 2-2.
Beckombergaeffekten i stället för Beckiseffekten;)
Beckombergaeffekten i stället för Beckiseffekten;)
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Pantern och Västervik tappa poäng ta nu chansen för helvete och vinn jävligt viktigt och bli 3a och få börja med 3 poäng i Meca då det bara är fem matcher där
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Heisenberg: Dom sa att han spelar med oss idag men har inte hört något innan matchen om detta.
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-02-22
Bli dä förlust mot Röven inatt...
Så kann vi lik gärna kast in hannduken Mekkarejset..
Nästa år slås vi ihop med BOOBS...
Varannan match i Gärde och varannan i EON!!!
Låter toppen dä 👍👍👍
Så kann vi lik gärna kast in hannduken Mekkarejset..
Nästa år slås vi ihop med BOOBS...
Varannan match i Gärde och varannan i EON!!!
Låter toppen dä 👍👍👍
« Föregående · 1802578 · Nästa »
Bedrövligt. Måste väl finnas en regel om wo om man inte är på plats i tid. Timrå tappar ju intäkter pga detta. Skandal!