Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
« Föregående · 2771506 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: inge 60/40 i kamp som olli vill ha nu. Snarare 20/80 👎
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: Grundspel har vi. Däremot hårdträning på att komma samlat från egen zon. Skitnödiga passningar var och varannan gång utan understöd.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: Om vi bara slutar slänga puckar överallt så blir det nog lite bättre.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Smokey: Vi är dåliga f.n. Spelar på chans. Undrar på riktigt om vi har nåt grundspel när "In your face" hackar
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Woody Jokinen: mmm det här var vackert!
Fint att man börjar hitta rätt med klubbens historia!
Föreningens själ
Fint att man börjar hitta rätt med klubbens historia!
Föreningens själ
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Söderöver: Fint att de fick dit Näslund. Det trodde man inte.
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Zäta75: Lundmark som 13e…
Känningar eller?
Känns märkligt med Ollies filosofi att han ska hållas undan…
Känningar eller?
Känns märkligt med Ollies filosofi att han ska hållas undan…
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Kattgubben: nu väntar vi bara på att Nubben lär Olli säga "å hela den biten", fast på engelska.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Röda Tallen:
Kan inte hålla med där sett till skillsnivån Wall-E kontra exempelvis OJ. OJ som spelat bra på slutet även.
Kan inte hålla med där sett till skillsnivån Wall-E kontra exempelvis OJ. OJ som spelat bra på slutet även.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
The great one: Men det handlar bara om 1 spelare hit eller dit i 3:e, 4:e kedjan.
Det har noll eller oerhört lite betydelse hur vi ställer upp där. Samtliga spelare som det står mellan är jämn bra. Ingen sticker ut så det spelar ingen roll.
Det har noll eller oerhört lite betydelse hur vi ställer upp där. Samtliga spelare som det står mellan är jämn bra. Ingen sticker ut så det spelar ingen roll.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
{469}:
Hade jag fått ställa upp laget inför ikväll hade jag kört:
1:a
Dahlén-Kapanen-Hartmann
2:a
Wedin-Lander-Hållander
3:e
Johansson-Pettersson-Pääjärvi
4:e
Lundmark-Eisenmenger-Boyce
13:e
Wall-E
Hade jag fått ställa upp laget inför ikväll hade jag kört:
1:a
Dahlén-Kapanen-Hartmann
2:a
Wedin-Lander-Hållander
3:e
Johansson-Pettersson-Pääjärvi
4:e
Lundmark-Eisenmenger-Boyce
13:e
Wall-E
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Färjestad 5a med 29 poäng. Linköping 12a med 25 poäng just nu. Otroligt viktiga poäng framöver.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
The great one: Skulle våga påstå att jag håller Lundmark före Pääjärvi med i dagsläget.
Men vi får lita på att Jokinen har koll på läget helt enkelt!
Men vi får lita på att Jokinen har koll på läget helt enkelt!
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Kunde kört OJ i 3:e även. Lundmark är ju hetare än iskalle Wall-E just nu även. Nä dålig fingertoppskänsla på Jokinen.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
All tä kåtan ikväll 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
KROZZ LEKSANN Å LABBRÅÅTENN!!🎊🎊🎊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
KROZZ LEKSANN Å LABBRÅÅTENN!!🎊🎊🎊
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Tittar man på våra trender så har ni 3 enkla poäng. Vi har bara en målskytt just nu så ni behöver bara 2-3 baljor så är det kört för vår del.
Lycka till ikväll.
Lycka till ikväll.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Hälge: Samma som senast fast Hållander in i andra och OJ ner i 4e. Lundmark 13e forward
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Puckat: Haha ja det är väldigt upprepande med dom där citaten. Men vi ser/hör heller inte allting som sägs. Grabbarna verkar trivas än så länge iaf.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Ceremonin sänds på play ikväll för er som inte har möjlighet att gå, sändningsstart 17.35
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Bara jag som känner att lite av det Olli säger börjar bli lite uttjatat? Vet inte hur många gånger jag hört ”put the thinking-cap on”, ”get energized”, ”managed that puck” osv. Men det handlar väl om att pränta in det i huvudet på dom men tänk att höra det varje dag
+ 5
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Chrille: Leksand känns väldigt starka just nu så vi får nog fullt upp.
+ 6
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Med Hållander tillbaka och rinkrosten från en veckas semester borta ska det väl bli en enkel vinst idag?
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Knylan: Han var en otrolig arbetshäst och personifierade Timråandan. Gjorde allt för laget. Han var dessutom orädd och gick oftast in rakt på mål. De flesta målen gjorde han nära buren.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Greven: Ja lite märkligt det där, Tredjekedjan var liksom stjärnorna, Larsson -Bulla och Tåget. Men Håkan P och Finn var nog jäkligt jäkligt stark och nyttig vad jag kommer ihåg.
Jag kommer inte ihåg vem som gick in i tredje när Larsson lämnade. Men Bulla och Tåget var helt otroliga ilag.
Jag kommer inte ihåg vem som gick in i tredje när Larsson lämnade. Men Bulla och Tåget var helt otroliga ilag.
+ 1
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Knylan: Olle Åhman som var center mellan Finn och Håkan var en otroligt bra kjedja där Olle var den som styrde med sin fina speluppfattning. Finn och Håkan var hårt jobbande flåbusar som gjorde livet surt för motståndarna.
Hela kjedjan var förövrigt uttagen till tre kronor men Olle fick lämna återbud p.g.a skada vad jag minns.
Hela kjedjan var förövrigt uttagen till tre kronor men Olle fick lämna återbud p.g.a skada vad jag minns.
+ 4
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
Knylan: När han och Finn bildade kedja i tre kronor. Annars ser jag honom framför mig som jävligt hårt jobbande forward i Timrå.
+ 2
« Föregående · 2771506 · Nästa »
