Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
« Föregående · 2623641 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Rallarn: vi har ju 5 backar som inte kan tackla, då ger man bort mål
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Står och försöker låsa klubban istället för att skicka puckjäveln åt helvete
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Varför detta jävla svaga spel i egen zon match efter match horribelt
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Lander brukar väl vara bra på teka? Känns som han inte är på sin vanliga nivå.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{8181}: vi har stjärnspelare som står med miljonlöner och åker snålskjuts på fjärdelinaspelare också.
Till nästa säsong: SÄLJ Dahlén till Schweiz och bygg ett hockeylag för helvete. Det är en felvärvning.
Till nästa säsong: SÄLJ Dahlén till Schweiz och bygg ett hockeylag för helvete. Det är en felvärvning.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{297}: Tim Erixon är för dålig. Ligger bakom många baklängesmål i år med dåliga ingripanden. Hoppas han ryker till nästa år
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Helt otroligt.
Varför är Timrå IK sveriges sämsta hockeyklubb?
Varför är Timrå IK sveriges sämsta hockeyklubb?
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
bar mofftak: 3-2 kom fy fan!!! Jag mår dåligt på allvar. 4 min kvar bara
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
bar mofftak: varje längre avbrott resulterar i LHC mål...helt fucked...up...
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Rallarn: Klen ursäkt men jag ser väl inget större fel på det där skottet!?
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Åker Erixon och täcker Juel precis innan skottögonblicket? Han stod även med fetröven i ansiktet 2-2 målet.
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Två förlorade tekningar och två mål i baken direkt. Fy fan
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
erathoo: Checkar ut härifrån men nu vet jag iaf varför vi inte blir topp 6 i år.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Som sagt......
Ännu en match vi förlor på hemmaplan...
Hur många matcher har vi vunnit på hemmaplan?
Hur fan kan vi tappa allt på slutet varje match... ???
Vi kommer att rasa i tabellen...
Lule vinn på lörta i Delfinen...
Ännu en match vi förlor på hemmaplan...
Hur många matcher har vi vunnit på hemmaplan?
Hur fan kan vi tappa allt på slutet varje match... ???
Vi kommer att rasa i tabellen...
Lule vinn på lörta i Delfinen...
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Kulltorp: Direkt när vi släpper in ett mål blir vi ännu svagare ALLTID och släpper innett till mål. Kan inte vara en slump
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Noel missar TOK-öppet.
Nu kommer snart 2-4 sen så är hela jävla säsongen körd
Nu kommer snart 2-4 sen så är hela jävla säsongen körd
+ 1
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Rip Kirby: Det är väl helt fri sikt och Juel släpper ett skott från blå? Precis som det brukar se ut mot LHC. För många tunga löneposter som åker snålskjuts i det här laget.
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Rallarn: Kan inte se att Juel gjort ngt fel ikväll. Däremot så profiterar vi inte på det spelövertag vi har.
Oskar klämmer ett öppet läge i stolpen tex.
Oskar klämmer ett öppet läge i stolpen tex.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
pingvin: Jag tycker synd om oss fans som lägger ner tiden, speciellt de som är på plats.
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Rip Kirby: utan skymning rätt långt upp i banan, pucken stod kanske på högkant men jag vet inte jag
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Rallarn: Dags för Ante att gå, sån jävla dålig harmoni i allt
+ 11
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Per HApps: AVGÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Per HApps: Det här laget har total andnöd, Ante måste bytas asap
+ 8
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
3 poäng i handen blir som vanligt 0 poäng efter att matchen är slut.
Jag är så trött, det måste hända något. Allt hjärta i klubben är borta.
Jag är så trött, det måste hända något. Allt hjärta i klubben är borta.
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
VARFÖR är inte Wedin inne i 6 mot 5? LANDER ISTÄLLET MED HANZL!?!?!??!
+ 4
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Varken förvånad eller särskilt irriterad, det var bara så väntat.
+ 2
« Föregående · 2623641 · Nästa »