Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
« Föregående · 761136 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Johan J: snubben är ju inte en permanent lösning, tror inte någon förväntat sig en patenterad poängkung direkt. Peter Nylander är mer en grovjobbare.. tror du förvirrat honom med hans bror Michael.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
RocknRolf2: vi behöver lite mer mål så det blir fint det,, jag har redan spruckit på mitt spel under 5,5 mål.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Herminator: nja men det är väl kanske inte helt och hållet deras fel, håller med sr.se (kommentatorerna) där, dom borde väl ha fått spelat med andra mer rutinerade pjäser istället för varanda så att säga.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Nyllet klart över förväntan. Det var ju Peter Ström-varning på honom.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Mappe: Nylander börjar bli en favorit, vem kunde tro detta om denna nödlösning. Kul!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Var väl iofs rätt väntat. Dock har dom ju varit inne på två frammåt oxå.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Svedberg-Moe imponerar tydligen inte (om man får tro kommentatorerna på sr.se)
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
RocknRolf2: Lite jobbigt o höra på ja..Det e ju målen som räknas..
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
LHC dominerade säkert andra men dom glömmer bort att nämna att det är starkt att leda med 4-2 och vara "det sämre laget"
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
dr-nix: Ska vi säga att Warg gjorde jobbet och Nyllet fick målet?
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
matte1: Hoppas det här håller sig, hat tippat 4-2 på jobbet :)
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
matte1: mm jo tror Nylander fick målet men det var Warg som låg bakom målet..
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Red Rocker: Jaaaa! helt otroligt, vem kunde tro detta. Vilken scenförändring!!!
Älska älska älska TIMRÅ!!!!
Älska älska älska TIMRÅ!!!!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
El Maco: JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Fy bubblan vad kul !!!!
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
matte1: Jag var liiiiite tveksam före säsongen. Men sju första omgångarna tyder på att Nubben hittat rätt. Igen.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Red Rocker: Jag känner mig som en dålig människa vad gör jag hemma??
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Rooster23: Det får han gärna säga fler gånger, det är ljuv musiiiik....
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Mappe: Grymt skönt, kul för Pärssinen! Nu gör han verkligen skäl för lönen :o)
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
Rooster23: Vad härligt det låter när webradiokommentatorn säger "miljonkedjan"!!
« Föregående · 761136 · Nästa »