Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
« Föregående · 2668730 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Defensiven ante pratar så gott om vart är den? Yra höna i egen zon
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: hela den kedjan ser helt fel balanserad ut och spenderar hela perioden i egen zon
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: Visst, OJ borde inte vända hem där men Lundin åker och gömmer sig bakom markering mot byte istället för att gå efter sarg dit OJ tänkte spela.
Bästa valet OJ hade där var väl att dumpa till icing.
Bästa valet OJ hade där var väl att dumpa till icing.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: Tycker Timrå inleder matchen bra och PP såg bättre ut än på länge. Synd att det inte blev något mål. Luleås mål är inte mycket att göra åt. JJ hade väl hälften av alla spelare på isen i ansiktet. Efter det svänger momentum till Luleås fördel och Timrå ser stressade ut i egen zon.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
OlliJanne: Wedin poäng i 7 raka matcher. Verkligen i form och skottvillig. Timrå skulle ha lett matchen om vi inte gjort så många misstag i egen zon. Skärpniing!
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Blir nog svårt att ta 3 poäng idag om matchen fortsätter såhär bräckligt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vi blir kvar i egen zon, stress
så blir de inte i luleås zon
vi börjar piggt,näe vi måste upp
så blir de inte i luleås zon
vi börjar piggt,näe vi måste upp
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Vargher85: Att motståndarna alltid får så lätta mål mot oss pga vårt egna slarv stör mig mycket. Vi hade legat lätt topp 6 om vi inte slarvat i varje match. Men vi har väl inte bättre försvar än så...
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
med eronen o rindell på isen
reser sig nackhåren o svetten kommer
reser sig nackhåren o svetten kommer
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Jag vet inte... I början av säsongen tappade vi ledningen i flera matcher. Nu är vi tillbaka i gamla synder. Fan.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: Oftast är det skott långt utifrån som vi släpper in när målvakten är skymd. Ibland målvaktstavlor t.om...
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: Lägg till Lundin och EA.
EA är en grovjobbare framåt, men när det kommer till defensiven så är han som en Golden retriever, stirrar endast på pucken och kör fullt ut mot den oavsett om det redan är en medspelare närmare den.
EA är en grovjobbare framåt, men när det kommer till defensiven så är han som en Golden retriever, stirrar endast på pucken och kör fullt ut mot den oavsett om det redan är en medspelare närmare den.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Dubbeld: Jättelägen för Timrå Hanzl Pettersson. Men oskärpa i avsluten som vanligt
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Labban: åh nej PP igen....det var ju det som förstörde 1:a perioden.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Sensationella nyheter i PP vore ju kanske att .... prova enda kedjan som har kemi kanske ????
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kan någon förklara tanken med att köra Hanzl och Lander i samma PP-uppställning?
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Måste fortfarande vidhålla att PP ser mycket bättre ut än det gjort innan, trots uteblivet mål framåt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
DJ Hemp: Till å med Wedin å hållander blir dålig så fort de blir pp
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: Vi försöker omöjliga pass och passar framför och bakom spelare. Det gör inte Luleå.
Lundin igen?
Lundin igen?
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
The great one: Vi har bra chanser att göra mål. Det är bara vår oförmåga att sätta pucken som håller ods ifrån att leda
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
}: så vårat försvar är så jävla obefintligt, dra åt helvete med dehär
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Luleå är tryckta så långt ned i skridskorna men har ändå 2 mål på 9 skott.
Patetiskt jävla spel i egen zon.
Tur att Ante fokuserar på att sätta ett bra försvar den här säsongen.
Patetiskt jävla spel i egen zon.
Tur att Ante fokuserar på att sätta ett bra försvar den här säsongen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Lite typiskt ändå. Var det första skottet på mål? Känns lite som vi är tillbaka till att inte ta betalt. Inga backar i sikte.
« Föregående · 2668730 · Nästa »