Timrå IK - Modo 2010-11-04
Bicepsen är inte mycket att göra åt, lite Tagliatelle varning där. :)
Redigerad kommentar
Snygg tatuering men som jag sa förut till dig, Narkosen hade nog inte släppt när du la in bilden :)
Är Börje sjuk/skadad?
Spelmässigt så är det inte många matcher som varit riktigt bra. Premiären samt några bortamatcher(HV och MoDo) är riktigt godkända. Men sen-nja. Så poängmässigt ska vi vara riktigt nöjda, men som sagt spelmässigt inte alls bra.
Nu gäller det att få upp farten och intensiteten i spelet och vad kan då inte vara lämpligare än att få ett derby. Så nu gäller det att smälla på och verkligen jobba hårt.
Nu börjar återhämtningen. KOM IGEN NU!!!
Hahl Bundy: Ofta när Kolan öppnat munnen och kritiserat i intervjuerna har man ibland tappat hakan. Man undrar om han driver med oss. Han pratar väl mest om sig själv nu, tänker man från sidan liksom.
Det är inte ofta jag håller med Kolsson i det han gör eller säger. Men nu är han helt rätt ute. Vi har bara gjort tre bra matcher. Dock byter jag bort ena matchen mot HV mot straffsegern uppe i M0D0.
Premiären, M0D0 borta och matchen efter, HV borta. Det är de tre i min bok.
Så ligger det till kära vänner. Vi ska vara glad över de poäng som skrapats ihop. Vi ska framförallt vara väldigt nöjd över att vi fortfarande ligger på slutspelsplats.
Det ser inte bra ut det här. Ingen kan påstå något annat.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Ingen jäkla lågbudgetlösning med Månsson bara för att visa att man som klubbledning har handlingskraft.
Månsson har issues med sig själv han borde ta tag i.
Den storm som redan är kan i längden vara lika tärande o jobbig för alla parter!
Så ser jag på det. Klara besked NU.
Om Signalerna är att Timrå sagt Nej, vilket man fått trovärdiga uppgifter om, då säger man inte som TJ gjorde igår i ST!
Klara besked NU! Inget velande längre.
Ordet: AGERA!!1!!!1!!! har aldrig varit så aktuellt som nu.
Redigerad kommentar
Mattias Karlsson i DB idag.
Senare, 10 omgångar in i serien när laget (som vanligt, som alltid) dras med skador och avstängningar möter man fans och press: "Nä alltså sluta tjata om Sonnenberg, vi koncentrerar oss på de 12 forwards vi har istället. Jaha är några skadade? Ja men det hör ju spelet till!"
Ännu senare: "Det finns inga pengar till nyförvärv, vi har satsat varenda sketen krona på en ofullständig trupp, men alltså spelarna vi har värvat och förlängt kontrakt med är så bra så sluta gnäll, så bra spelare som vi har så behöver man inte mer än 12 forwards!"
Flätad eller nylon?
man borde vara revansch sugna nu,således vinner vi med 3-1
- Eftersom jag ändå inte ska spela passade jag på att vila, jag behöver vila knäet emellanåt, säger forwarden. "
Därför han slogs ;-)
Vidare är jag osäker på om TIK vet vad en femma är då det alltsom oftast är fem individer där ute. Eller oftast fyra...
"Just nu är vi tre femmor och en back, men vi får se om det ser annorlunda ut imorgon, och de jag då tänker på är Elias Granath, Tomas Skogs och Per Hallin. Klart är i alla fall att Daniel Corso är avstängd"