Timrå IK - Modo 2011-01-22
Redigerad kommentar
Jag ser inte syftet med hat öht. Jag förstår inte poängen. Att raljera över sina motståndare är en annan sak, få in lite humor. Men att mata på med Hata Timrå.. Smart.
Edit Stenkastarn i länken.
Redigerad kommentar
VAD SYSSLAR EN DEL MED, TYCKER NI ATT DET ÄR KUL ATT SKRIVA SÅDANT SKIT SOM NI SKRIVER NU .VAD LEVER NI I FÖR VÄRLD?
DET ÄR INTE VÄRT ATT GÅ IN PÅ DENNA SIDA HÄDAN EFTER
ÄR DETTA RIKTIGA SUPPORTER ELLER BARA ..VET INTE VAD MAN SKA SÄGA.
Bättre det än att slå varandra halvt fördärvade på plats ala Stockholm.
Nu väckte du ungarna med ditt skrikande.
Snart tillbaka.
Redigerad kommentar
Här inne är det hett som fan! Det gillar jag. Det får vara slut på det här med "hatkärlek" till varandra nu, så som det varit de senaste åren. Kul att m0d0liderna vaknar till liv igen, nu när banjos har en mycket god chans att gå till slutspel. Ja ni läste rätt. SLUTSPEL.
Nu återgår vi till att hata varandra på riktigt igen tycker jag.
M0d0 för mig går inte ens att beskriva i ord.
Edit: Tjena, Tony! Vinner de?
Redigerad kommentar
Ambroo: Äh :) Detta som skrivs här och nu är ju vardagsmat. Sånt här skapar intresse och en helt annan känsla inför en match, etc etc..
Vi har allt att vinna. Modoliderna verkar dock väldigt nervösa, men så är ju också att få vinna någon match mot oss det roligaste de har haft nu i flera år.
Vi är redan nedslagna i skoskaften, en förlust skulle inte svida lika hårt för oss som det skulle göra för modoliderna som redan har tagit ut slutspelsplatsen och som förmodligen sitter någonstans och luftputsar en fiktiv Le Mat en sådan här fredagskväll.
Nu är det dags att resa sig och visa att det är slut på att komma till Timrå den här säsongen och tro att man kan lalla med sig enkla poäng hem.
I morgon blir det slutspelshockey från första nedsläpp!
Nu kör vi gubbbar, ända in i kaklet!
Ambroo: Jo men den är ofta med.
Thåström ja. Det kan bli lite för mkt Joakim ibland. Vi måste ju oxå tänka på dom som gillar Imperiet exempelvis ;)