Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
« Föregående · 2658427 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Tom Topp: Lyytinen ska vara kvar. Finns inget annat. Över min döda kropp att han lämnar
Kommer kräva en swishinsamling on vi inte har råd
Kommer kräva en swishinsamling on vi inte har råd
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Emil Petterssons bästa match på väldigt länge! Passar bättre som center?
+ 12
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Men vilken stabilitet det blev bakåt när lyytinen fick mer speltid! Karljäveln är bra!! Det kommer göra ont att se honom i Leksand. Men alla sex backar var bra, med lite extra plus till Erixon och Didrik. Förutom Lyytinen då!
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Andersson: Återigen funkade min speljinx då jag spelade på motståndarna och Timrå vann. Kommer spela på Örebro på tisdag och hoppas att trenden fortsätter mot ett lag vi har haft svårt för
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Labban: Jo så är det ju. Men en riktig kämpaseger!💪👊👍
Och Juel riktigt bra 👍 Men ska ju naturligtvis inte gå 9 matcher innan han får stå...
Förväntar mig att han står också på tisdag så han får en match till o speciellt efter denna insats!
Och Juel riktigt bra 👍 Men ska ju naturligtvis inte gå 9 matcher innan han får stå...
Förväntar mig att han står också på tisdag så han får en match till o speciellt efter denna insats!
+ 4
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: Att bidra till att Väck-sjö ev missar serieseger är fina grejor de
+ 11
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
En krigarseger. Spelmässigt har vi gjort bättre matcher, men moralen i laget efter Hartmanns skada var härlig att se.
+ 12
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
KVÄLLENS KUNG 👏👏👏💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Vi ä TIMRÅ IK å vi SKA till TOPP 6!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Vi ä TIMRÅ IK å vi SKA till TOPP 6!!
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 18
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Öndulat: Wedin och Juel bäst idag. Lander, Hållander och Lyytinen/Erixon mfl också mycket bra
En lagseger för Hartmann
Leksand bara 4p bakom dock med en match mindre spelad
En lagseger för Hartmann
Leksand bara 4p bakom dock med en match mindre spelad
+ 8
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
erathoo: Fan ska vi ha femteplatsen för? Hellre att vi cementerar fast oss på sjätte
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Zäta75: Ja jag vill minnas att jag vurmade för Emil som center redan förra säsongen! En position han spelat tidigare i karriären. Om än inte lika frekvent som vinge.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
{469}: Ja, som jag skrev tidigare idag tycker jag att Emil P kommer mer till sin rätt som center. Det bör man fortsätta med. Han kan då göra uppåkningar i mitten som hände många ggr idag och vi fick tryck
+ 6
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
erathoo: dom hamnar på slutspelsmatch då dock och så mycket framgång vet jag inte om jag vill att dom ska ha
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Nu hoppas vi väl på Modo ikväll så finns det hugg på femteplatsen?
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
pingvin: Tråkigt med 5 sek kvar Leksandsvinst. Vår lucka ner hade varit ännu större annars
Nåja 3p mot Växjö när de flesta hade räknat med 0. Nu gäller det att vi tar 3p mot Örebro på tisdag också. Annars är inte denna vinst inte värd lika mycket
Nåja 3p mot Växjö när de flesta hade räknat med 0. Nu gäller det att vi tar 3p mot Örebro på tisdag också. Annars är inte denna vinst inte värd lika mycket
+ 3
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Modano: Strökollat matchen då jag varit upptagen med annat idag. Emil. P kanske växer när han får spela som center och blir mer delaktig i spelet? Kanske köra Emil.P som 3:e center till nästa säsong och alternativt förlänga med Hanzl, eller in med ny toppcenter? Sen förlänga med EA så har vi vår centersida spikad.
Kul att Juel tog chansen och visar vilken bra målvakt han också är!
Kul att Juel tog chansen och visar vilken bra målvakt han också är!
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Två målvakter som kan leverera. Livsviktigt i ett slutspel. Moraliskt grym trepoängare. Älska Timrå IK!
+ 13
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Tim Erixon gör en jätte match och Pettersson på G igen Juel KING
+ 17
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
JonteD: Säsongens skönaste seger! Ett stort steg mot direktplats i kvartsfinal! 3-1 i matcher i år mot plasten! Växjö kommer knappast att vilja möta oss i slutspel
Segern var för Hartmann ❤❤❤
Segern var för Hartmann ❤❤❤
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Juel tog sig tillbaka in i målvaktsmatchen idag. Ruggigt stark insats.
+ 6
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
Synct: Erixons bredsidablock i slutminut, wow! Årets bragdseger! Jag är helt färdig.
+ 13
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
FH - avdammad: Behöver inte ens fokusera på det.
Med de forwards vi har så kan nog även tant Berit på sittplats få det att funka.
Med de forwards vi har så kan nog även tant Berit på sittplats få det att funka.
« Föregående · 2658427 · Nästa »
