Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
fallback för matchen:
http://fallback.cmore...4f3df57df0
alla matcher här:
fallback.cmore.se/ops20150917_5642.htm?_ga=1.19066747.2123041350.1442152355
Redigerad kommentar
Live: Följ Timrå IK?Västerås
En sån här match MÅSTE vi bara vinna, hehe.
TIK - VIK (Line Up)
I och med att vi, Sundsvall och TIK, hade en total publiksiffra i premiäromgången på 3761 pers så är det nog klokt att de aktivt lagt schemat för att undvika krockar för att inte urholka publikunderlaget ännu mer. Nu är det väl i marginell utsträckning som vi konkurrerar om samma publik skulle jag tro, men i några fall så finns det säkerligen folk som skiter i vilken av arenorna de åker, företag som sponsrar båda klubbarna exempelvis.
Tror ni vi fick ut de där sista årskorten och kom över 1100 förresten? Borde vara så. Några tillkommer ju säkert än.
Andersson: Jag vill inte negga allt för mkt men det är på bortaplan vi brukar spela bra mot topplagen. Antagligen spelar vi enklare där men hemma låser det sig när man vill visa fansen hur duktiga man är med sin cape och sitt svärd.
Dags att bryta den trenden hoppas jag. Första målet är nog ett måste för att det ska gå bra.
Imorrn blir det KÄMPA !!
Jag , och kanske någon till har V-ås som favorit till seriesegern . Men Timrå har ju tidigare år spelat bra mot just topplag . Chansen finns .
Gör ju inget heller om de blir över 3000 på läktarn heller
Låt det för helvete tändas ett ljus, om så ett ynka tomtebloss, på vår ångestladdade bakgård! Vi lirade bra mot Leksand som körde råtorsk mot Almtuna. Brrrrrr.
Fräls oss från ondo. Giv oss frid. Vinn.
Snacka om att tre poäng idag kan vara ytterst värdefullt!
Slå suveräna VIK på hemma is bara måste ge massa goda effekter!