1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Timrå-Riga


Sv: Timrå-Riga
Andersson: Det är ju naturligtvis Mattias Karlsson

Sv: Timrå-Riga
bucken: Det kommer säkert periodrapporter från swehockey. Och om det nu gör det så tycker jag det är jäkligt bra med tanke på att det är en träningsmatch i mitten av aug.

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: Jag gissar på Gabbe som premiärskytt

Sv: Timrå-Riga
T T: Så kan det vara - något lag hade i vart fall dubbelt så många skott på mål...
Finns det ingen som har mobilkontakt med dom som bilade ner?
Vi borde ju kunna få fram en premiärmålskytt!

Sv: Timrå-Riga
bucken: har du någon bra länk ?

Sv: Timrå-Riga
bucken: Välkommen till 90-talet.

Sv: Timrå-Riga
Lettisk menar jag

Sv: Timrå-Riga
Äre inte märkligt att man måste ut på en rysk sida för att få liverapport från arboga??

Sv: Timrå-Riga
jens_88: Sjöstedt var på radion idag.. :)

Sv: Timrå-Riga
actionleif: och varför rapporteras inget på stats.swehockey.se ?

Sv: Timrå-Riga
actionleif: Tja vi lär väll få läsa det i morron

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: Kanske, men det kan vara räddningar också.

Sv: Timrå-Riga
men VEM VARE.... vem vare som måla!?

Sv: Timrå-Riga
Ring Sjöstedt!

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: okey svar direkt

Sv: Timrå-Riga
20:00 min - pirmā perioda beigas ( metienu attiecība Dinamo 7, Timra 14) 20:00 minuter - Slut på den första perioden (strö på 7 Dynamo, Timrå 14)

undra vad det menas med det

Sv: Timrå-Riga
Jens: Japp - polack, med vitrysska och hebreiska föräldrar.
Timrå verkar vunnit skotten med 14-7 i allafall.

Sv: Timrå-Riga
timrå gjorde mål i spel 4 mot 3 i alla fall

Sv: Timrå-Riga
Fattar ju nada av den där liverapporteringen. Snällt om någon kunde skriva här som kan tyda sån där runskrift :)

Sv: Timrå-Riga
Kevin O Shea: Är han polack?

Sv: Timrå-Riga
Snoop: Ja det verkar som Pretkieneks Izmantoja gjorde mål - ett hyfsat nyförvärv som gör mål direkt :-)

Sv: Timrå-Riga
Haha nice, vem gjorde målet tro.

Sv: Timrå-Riga
Vi blir grymma i pp den här säsongen... ;)

Sv: Timrå-Riga
Timrå kvitterar med 1 sekund kvar, hyfsat.

Sv: Timrå-Riga
JAJAJA

Sv: Timrå-Riga
Timrå kvitterar !!

Sv: Timrå-Riga
HAHA

Sv: Timrå-Riga
actionleif: Precis som det står.

Sv: Timrå-Riga
0-0 blir det. Granath får nästan ett assist.

Sv: Timrå-Riga
Kan du tala om för mig vad som menas här.

19 min - skärpning. Abpusējs noraidījums 2+2. Ömsesidigt Förkastande 2 2. Dinamo noraidīts Sprukts; Dynamo vägrade Sprukts


Sv: Timrå-Riga
Jag trodde jag skulle slippa få se Timrå IF igen...

Sv: Timrå-Riga
Snoop:
TACK


Sv: Timrå-Riga
Snoop: Darzins Assisterad av Kariya efter 5:48.

Sv: Timrå-Riga
Snoop: skickar du länken

Sv: Timrå-Riga
Rigas hemsida uppdaterar, Riga gjorde 1-0 efter ca 5 mins spel.

Sv: Timrå-Riga
Någon får helt enkelt hålla kontakt med dom som är där nere!

Sv: Timrå-Riga
Snoop: Det bör väl finnas nån Tik-are på plats.

Sv: Timrå-Riga
swehockeys uppdatering funkar inte på nån av matcherna men de va ju ingen skräll, fan va trött ja bli.

Sv: Timrå-Riga
Någon som vet om det finns någon rapportering på nätet swehockey verkar inte ha någon

Sv: Timrå-Riga
4-2 seger Timrå

Sv: Timrå-Riga
1 - 7

Sv: Timrå-Riga
berra: 1-4.

Sv: Timrå-Riga
Kerstin_k:

Det blir 0-5

Sv: Timrå-Riga
Andersson: Hmm...

Jag tror att det blir 3-2 till Riga.

Meunier gör ett och Pärssinen slår in en retur på skott från M. Karlsson.

Sv: Timrå-Riga
Mackelito:

3-3 blir det. Styf , Gabbe , Meunier är rödvita målskyttar

Sv: Timrå-Riga
Mackelito: Jag är optimist!
4-3 Timrå
Pärssinen, Meunier, Anger och Moe

Sv: Timrå-Riga
jens_88: Okej då..
2-4 till Riga.
Målskyttar Pärssinen & Mattias Karlsson

Sv: Timrå-Riga
Nu är det nära.. Får man några tips? Resultat och målskyttar

« · 1169973 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer