U18
« Föregående · 1676277 · Nästa » Till forumet
Sv: U18
157620: Haha, jag vet nog inget annat ord man kan sammanfatta det hela än med "gulligt". En stilstudie i nervositet och hantering av att stå framför micken för första gången i karriären. Elias Pettersson kan mycket väl vara det största löftet vi fått fram sen Zäta och det där är vad jag vet första gången man sett honom bli intervjuad i rörlig bild. Kommer sannolikt kunna användas som rolig återblick i framtiden.
+ 6
Sv: U18
Friman SR: Det beror på vem som producerar men det har inte strulat när jag tittat i alla fall, visserligen har det varit mestadels från Timrå där man tar det där väldigt seriöst. I vanliga fall så produderas ju matcherna av föräldrar till spelare i hemmalaget men nu när det är slutspel så kan det säkert bli lite proffsigare.
+ 1
Sv: U18
Att SSK åker ner, ett lag som tillhörde gamla Elitserien åker ur Allsvenskan var ju inte alls trevligt, Pantern vad är det för något? Sundsvall i Allsvenskan blir också spännande. Leksand mot Malmö byter jag alla dagar i veckan. Alla har en åsikt om hela Sveriges Leksand, ingen har en åsikt om danskar.
Sv: U18
Diddeli: I fem mot fem så tycker jag att vi har detta, betydligt mer aktiva än Brynäs. Det märks att man har bra självförtroende. Mycket glädjande att se hur de fullkomligt skiter i den där plågsamma ödmjukheten som vi TIKare för oss med hela tiden, att vi ska vara försiktiga och artiga, inte vara så kaxiga. De bara kör. Det gäller bara att man lyckas göra det utan att dra på sig BP.
+ 7
Sv: U18
EArk: Surt så in i h-vete. Förhoppningsvis hittar man nya krafter i morron m.h.a demontränare Stridh om inte annat!!!
Motståndare blir f.ö Frölunda. Bara minuter kvar och underläge 0-4 mot Leksand.
Motståndare blir f.ö Frölunda. Bara minuter kvar och underläge 0-4 mot Leksand.
Länkar:
FRÖ - LIF (1-5)
FRÖ - LIF (1-5)
+ 1
« Föregående · 1676277 · Nästa »
kulltorp: Är det vår gamle Peter Nylander som tränar dem?
Hur många TIKare kom till matchen förresten?