Whoooohooooo! Let's empty the tank!
« Föregående · 1115498 Till forumet
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Otroligt underbart!!
samma här, satt och zappade runt bland alla ppv kanaler och canal plus men hittade inget, men kom på att matchen börjar ju inte precis kl 19 där:)
samma här, satt och zappade runt bland alla ppv kanaler och canal plus men hittade inget, men kom på att matchen börjar ju inte precis kl 19 där:)
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Kanske dags för en tröja med det citatet nu. Kommer bli en klassiker.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Röda Tallen: Där sa du nåt.
Jag har iallafall tröjan med Manderville citatet på mig nästan jämt!
Jag har iallafall tröjan med Manderville citatet på mig nästan jämt!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Det där med "End of my shift och take out the trash"?
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: "" I was at the end of my shift, but you never know what kind of garbage you´re gonna pick up"
Det är citatet som är kultförklarat!
Det är citatet som är kultförklarat!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: I was at the end of my shift but you never know what kind of garbage you gonna pick up.
Eller nåt sånt.
Manderville 100-0 Norrena
Den där jävla fånen de hade i målet LHC, Krizanklass.
Eller nåt sånt.
Manderville 100-0 Norrena
Den där jävla fånen de hade i målet LHC, Krizanklass.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Det där är verkligen SHERIFFEN!!!! Innebär det här att Sonnenberg är "The Deputy"?
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Stackars dig. Ensam och övergiven. Varför gjorde han slut? Du var väl en bra pojkvän va? Du hittar säkert någon ny snart någon som verkligen förtjänar dig. Kanske han du brukar spana på i Timråklacken, om han nu någonsin kommer ut ur garderoben.
God natt, vi hörs i helgen.
God natt, vi hörs i helgen.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
arnio: Dig skulle jag nog aldrig försöka pussa hur mycket du än trånar!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: Är du säker på det? Jag är inte drypsäker på sista ordet, svårt att höra. Whoooohoooo är jag säker på däremot. Eat my shorts challe-haters, vi har elitseriens roligaste coach. Och han är inte dum i båset heller.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Citat ur Expressens rapport:
"Timrå vann den andra perioden med 2-0. Skottstatistiken: 112-4."
Markström var verkligen grym idag
"Timrå vann den andra perioden med 2-0. Skottstatistiken: 112-4."
Markström var verkligen grym idag
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: oj.. länk med... Det är Challe Berglund som sagt det
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: Äh, hockeysverige, de har ju till och med stavat fel till whoooohooooo
Nån kan väl fråga Challe. Eller Sonny själv.
Nån kan väl fråga Challe. Eller Sonny själv.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Jag skandal på det!! Det är iktigt med 4-5 regeln i whoooohooooo...
4 och 5 o:n...
Skit i vad han sa, jag vill ha han och Dee-Caz kvar resten av säsongen, för om det uppsving Timrå haft nu är deras förtjänst så är det värt varenda öre
4 och 5 o:n...
Skit i vad han sa, jag vill ha han och Dee-Caz kvar resten av säsongen, för om det uppsving Timrå haft nu är deras förtjänst så är det värt varenda öre
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: Jag är inne på det du hörde o jag tror att vi båda kan snacka amerikanska :)
Empty the tank! var det.
Empty the tank! var det.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: skulle nog tippa på Keg eftersom det var svårt att höra så tror jag på Keg då Tank hörs ganska tydligt! :)
Men man börjar ju förstå varför han var Kapten i Märkvärdiga Finland! Tänk er att bli kapten föra envisa finnar i deras liga ;-) Det är stort :)
Men man börjar ju förstå varför han var Kapten i Märkvärdiga Finland! Tänk er att bli kapten föra envisa finnar i deras liga ;-) Det är stort :)
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Vad betyder ens "Empty the tank"? :P JAg som trodde eftersom det var Lördagsmorgon och träning var slut att han menade Empty the Keg? (Tömma Öltunnan.. för folk som ej kan engelska :P)
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Jag är multilingvistisk och klarar inte bara av ärans och hjältarnas Sättnamål utan såväl Sonnys Amerikanska som Challes Ståckhålmska. Enda TIK-dialekten jag kämpar med på allvar är Pääjärvis härliga mix från Sveriges alla hörn. Hans östgötska skånska börjar få in en norrländsk klang nu. Även om han fortfarande pratar sämre Medelpadska än Regin.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: Vettefan om man säger keg normalt på den sidan atlanten? Brittisk engelska? Beer tank har de i baren som de pumpar ur. Detta helt ärligt sagt efter bästa förstånd och inte för att skapa fler argument för rubrikvalet.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Blizzard: Haha borde du verkligen det? Jag är en överglad supporter som sitter och chansar emot 2 öronvittnen :P Chansen att jag har fel är STOR
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Jimmy Hamrin! Du som bloggar åt ST och allt, red ut det här.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: Det skrek till i mina högtalare o jag är inte hundra men jag fattade det som "empty the tank".
Eller så fattade mitt huvud bara detta,då de betyder Ungefär samma sak. Halva släkten bor ju i USA.
Eller så fattade mitt huvud bara detta,då de betyder Ungefär samma sak. Halva släkten bor ju i USA.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
jens_88: ...dock tror jag det saknas ett "boys" på slutet så där ger jag Uffe Bodin på hockeysverige rätt, vaket tevetittat av honom där.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: ´Haha ja jag mena ju ej att starta något direkt :P Men jag antar att jag har en jävla besserwisser sittandes inne i mig någonstans....
Enda som spelar roll är ett 2-3 års kontrakt till karln
Enda som spelar roll är ett 2-3 års kontrakt till karln
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
El Maco: jo det var absolut ett boys med där på slutet. Inte f-n uppfattade jag det som att Challe sa Keg iaf. Men jag vill gärna höra intervjun igen :P
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Det är en Kanadensare vi snackar om ;) Jo jag har en hel del släkt på andra sidan atlanten med... Träffat 2% av dom tror jag :P
Sonny får helt enkelt lära sig Svenska så slipper vi detta!
Sonny får helt enkelt lära sig Svenska så slipper vi detta!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Nej, det faller på sin egen orimlighet.
Man kanske kan fråga Helg Ernest? Säger han "keg" vet jag säkert att han sa "tank" för Helg Ernest ligger bra nära ett perfekt facit med 100 % fel i alla frågor.
Man kanske kan fråga Helg Ernest? Säger han "keg" vet jag säkert att han sa "tank" för Helg Ernest ligger bra nära ett perfekt facit med 100 % fel i alla frågor.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Reprisen är ju nu så :P Kanske vi får någon klarhet i problemet... Och löser ej det problem så får vi hitta varsinn Modolid som får slåss till döden... Vinnaren har rätt
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Ja ers nåd.. Jag ber om ursäkt!! Slå mig ej!! Ska bättra mig!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Challe sa "tank", men jag misstänker att han felciterade. För övrigt verkade Calle få tillfällig tinnitus av "wooohooo". Humor :)
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Ni kan sluta dividera om det där nu, jag vet precis vad som hände.
Bagarn var som vanligt snabbast in i duschen, han slentriantappade hårdtvålen så där som bara han kan. In dundrar Sonnenberg och utbrister:
Whooooohoooo! Lets empty the sack!
Bagarn var som vanligt snabbast in i duschen, han slentriantappade hårdtvålen så där som bara han kan. In dundrar Sonnenberg och utbrister:
Whooooohoooo! Lets empty the sack!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Gusten: Så där, Nu knoppar vi in o det här har aldrig hänt! :)
« Föregående · 1115498
Jag hade dessutom nästan missat att matchen gick på canal +, det var ettåringen hemma som påminde mig. När det var dags för nattning sa han "Bajs" för att påpeka att allt inte var som det ska i pyjamasen, då kom jag på att de kanske visade Brynäsmatchen på TV.