Första påskriften
« Föregående · 71040 Till forumet
Sv: Första påskriften
Härligt Skiden! Han har bara gått åt rätt håll hela säsongen eller vad säger ni? Tror vi får stor nytta av honom i framtiden som sagt, nu har han ju en säsong med allsvensk rutin dessutom bakom sig.
Sv: Första påskriften
SKidén är helt klart en kille som kommer bli jäkligt bra under de närmsta säsongerna och visade sig bli bättre och bättre ju längre säsongen gick! En riktig kämpe och en vass avslutare!
Vi väntar på flera framförallt vårt riktiga ess Holmström!
Vi väntar på flera framförallt vårt riktiga ess Holmström!
« Föregående · 71040
Det kommer nog mer nu.
Ha det bra!