RÖGLE???
« Föregående · 18955 Till forumet
Sv: RÖGLE???
TAIF var på väg at kvittera i tredje, 2-2 pucken var inte långt borta. Men vad händer då, domare andersson tar omöjliga utvisningar på TAIF och blundar när rögle spelar osjysst. Fy fxn vad dåligt av domare lasssssson. Jag skyller inte hela förlusten på domarn, bara sisådär en 90%.
Tycker att Ljunggren skulle tagit timeout i ett tidigare skede och bara manat på grabbarna att skotta på mål. Utan att skjuta kan man omöjligt göra o mål och målen måste inte va snygga. Alla mål räknas.
Nu drar vi till Ljungby och hjälper TAIF ta tre poäng.
FORZA TAIF!!!!
Tycker att Ljunggren skulle tagit timeout i ett tidigare skede och bara manat på grabbarna att skotta på mål. Utan att skjuta kan man omöjligt göra o mål och målen måste inte va snygga. Alla mål räknas.
Nu drar vi till Ljungby och hjälper TAIF ta tre poäng.
FORZA TAIF!!!!
Sv: RÖGLE???
Sorry får formulera dig bättre nästa gång :) ..nä seriöst tycker match referatet på tranashockey.com (länktips) spegla matchen väldigt bra. Klacken höll igång jävligt bra idag iaf förutom en grej att stå och skrika "hata ljunggren" som vissa tydligen tycker är kreativt. Går ju att sköta MYCKET snyggare än så behöver ju inte gå ner på dagisnivå bara för att det står massa kids nedanför klacken.
Kom igen nu hela TAIF visa att vi kan vända på den här steken och det är snarast inget kul att va i botten och harva varken ekonomiskt eller sportsligt.
Kom igen nu hela TAIF visa att vi kan vända på den här steken och det är snarast inget kul att va i botten och harva varken ekonomiskt eller sportsligt.
« Föregående · 18955
Dags att avgå nu Hasse?
J.Ström å Liket enda som är oki idag. Går heller inte skylla på Jensen.