mattias - 74: Nu förstår jag naturligtvis "vinkeln" på ditt inlägg, men du ska ju inte komma här och försöka inbilla oss att vi känner minsta sympatier för Suomi/Finland. Alla saker som nu ev. håller bra spelare borta är såklart bäst för Tre Kronor 😉😆😅
Inlägg: 2817359
Svarskommentarer
Sv: 4 Nations
Rip Kirby:
Jag ogillar Finnarna som fan i hockey " speciellt mot Tre Kronor " men i en sådan här turnering är det synd att de bästa inte spelar.
Ponera om Matthews eller McDavid varit borta, det hade inte blivit lika roligt och kolla på " även som svensk "
Mina finska polare och jag tjafsar varje turnering, det är så kul ;)
Skador är aldrig bra.
Han är fantastisk duktig och Dallas bästa back
Tillhör toppen i NHL
Hursomhelst så är jag sjukt taggad inför turneringen
Allt annat än en Final mellan USA - Kanada ser jag som en skräll
Jag ogillar Finnarna som fan i hockey " speciellt mot Tre Kronor " men i en sådan här turnering är det synd att de bästa inte spelar.
Ponera om Matthews eller McDavid varit borta, det hade inte blivit lika roligt och kolla på " även som svensk "
Mina finska polare och jag tjafsar varje turnering, det är så kul ;)
Skador är aldrig bra.
Han är fantastisk duktig och Dallas bästa back
Tillhör toppen i NHL
Hursomhelst så är jag sjukt taggad inför turneringen
Allt annat än en Final mellan USA - Kanada ser jag som en skräll
+ 1