+ 1
Inlägg: 2817429
Svarskommentarer
Sv: 4 Nations
mattias - 74: Självklart förstår jag vad du menar för absolut vill man att de allra bästa spelarna ska göra upp.
Ja, på precis samma sätt som man tog för givet och Canada skulle möta Sovjet i finalerna av föregångaren Canada Cup. Ska bli fantastiskt kul att se!
Ja, på precis samma sätt som man tog för givet och Canada skulle möta Sovjet i finalerna av föregångaren Canada Cup. Ska bli fantastiskt kul att se!
Jag ogillar Finnarna som fan i hockey " speciellt mot Tre Kronor " men i en sådan här turnering är det synd att de bästa inte spelar.
Ponera om Matthews eller McDavid varit borta, det hade inte blivit lika roligt och kolla på " även som svensk "
Mina finska polare och jag tjafsar varje turnering, det är så kul ;)
Skador är aldrig bra.
Han är fantastisk duktig och Dallas bästa back
Tillhör toppen i NHL
Hursomhelst så är jag sjukt taggad inför turneringen
Allt annat än en Final mellan USA - Kanada ser jag som en skräll