Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hallå Svensson, ligger lågt på alla sidor. Kul att ni etablerat er nu i SHL. Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Costanza: Det tror jag nog att du får. Du brukar ju vad jag vet, bete dig som folk
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jag gjorde en ;-) till mitt förra inlägg men den föll bort. Kanske inte fungerar med emojis längre.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: I Carlsson fall tycker jag att vi ska bua, pratas om en enkel banderoll med.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle:
Nej det är väl inte exakt vad man ville ha som ersättare till Eklund eller Frondell.
Sebastian Hartmann verkar vara på gång också och det är väl inte heller någon man sätter i en förstakedja.
Nej det är väl inte exakt vad man ville ha som ersättare till Eklund eller Frondell.
Sebastian Hartmann verkar vara på gång också och det är väl inte heller någon man sätter i en förstakedja.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
Ja. Du gör naturligtvis som du vill. Och det du mår bäst utav. Men nu är ju äntligen Ramen blockerad. Och dessutom rätt lång period. Skön T!
Lönar sig inte att hålla på med strunt saker i dm osv.
Bara sedan igår har han fortsatt skicka meddelande till mig 3st till.. tycker mest synd om honom själv. Måste må rätt kasst innerst inne.
Ja. Du gör naturligtvis som du vill. Och det du mår bäst utav. Men nu är ju äntligen Ramen blockerad. Och dessutom rätt lång period. Skön T!
Lönar sig inte att hålla på med strunt saker i dm osv.
Bara sedan igår har han fortsatt skicka meddelande till mig 3st till.. tycker mest synd om honom själv. Måste må rätt kasst innerst inne.
Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.
+ 12
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Inte har så många nya som ska in ??? Har vi förutom junisar fått något in värt å skriva hem om ?
+ 1
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Tycker Gunler har bra målsinne, rätt bra avslutare. I rätt konstellation kan det bli bra. I just Brynäs fall där vi inte har så många nya som ska in så hade jag nog tackat nej.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Han verkar inte vara någon som fäster sig vid en specifik arbetsgivare. Jag skulle inte bli förvånad om han hamnar i ytterligare en SHL-klubb om två år när hans kontrakt går ut.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Noel Gunler kan gärna spela i Djurgården, ingen som gjorde avtryck på mig iallafall när han var i Brynäs, vet oxå att Bulan inte grinade när han lämnade Luleå, ganska vek i mitt tycke.
+ 5
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Känns inte som nån spelare som satt några större avtryck - i just Brynäs.
Är väl främst förknippad med Luleå som sagt.
Är väl främst förknippad med Luleå som sagt.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Isf var han väl en svikare redan när han gick till Brynäs från Luleå?
Isf var han väl en svikare redan när han gick till Brynäs från Luleå?
+ 6
Sv: A proposito de nada
Lindström: Svikaren! Då har vi två spelare i DIF - minst två kanske - som det ska buas åt i vinter.
Sv: A proposito de nada
Lindström:
Wiken är säkert inblandad men det är Marcus Due-Boje som är sportchef i DIF.
Wiken är säkert inblandad men det är Marcus Due-Boje som är sportchef i DIF.

