Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Inte min melodi iaf. För mig är Carlsson en bra kille. Spelat golf med honom 2 gånger och mycket trevlig och sympatisk person.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
Inte alla som känner till allt kring detta heller. Och bör därför inte döma.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Costanza: Kom ihåg vilken succe det blev när Costanza fick för sig att agera helt tvärtemot sina naturliga instinker i varje situation - eftersom hans naturliga instinkter alltid ledde till misslyckande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Costanza: !Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.!
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
Som sagt; en gång Brynäs, alltid Brynäs.
Välkommen in i värmen George! Rekommenderar att du köper säsongskort redan nu i Monitorn så behöver det inte bli så stressigt inför matcherna i vinter.
Kör på MoDo-merch i början av säsongen. Sedan gradvis kan du gå över till Brynäs-merch och känna en nästan odefinierbar känsla av värme och vällust ta över inombords :-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hallå Svensson, ligger lågt på alla sidor. Kul att ni etablerat er nu i SHL. Tänkte ta en tur till Gävle i sommar då jag bott där i två vändor. Skön sommarstad. Kan snacka hockey med alla.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Costanza: Det tror jag nog att du får. Du brukar ju vad jag vet, bete dig som folk
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jag gjorde en ;-) till mitt förra inlägg men den föll bort. Kanske inte fungerar med emojis längre.
Lämna personen ifred i övrigt. Vi vet inget om omständigheterna.
Vill inte ens se Berra platta till honom totalt vid sargen och IKEA/Svedman sedan kommentera att han gillar platta paket.
:-)