Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Jocke7: Alltså, Chrona måste inte flytta tillbaka till Nordamerika om han inte vill det. Han behöver inte skriva på ett kontrakt även om det skulle erbjudas.
Sv: A proposito de nada
Ryktas även om att vi tappar Chrona. Som om inte denna silly vore sjuk nog redan.
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: helvete ....
Antar att han har en sån NHL klausul i kontraktet då...
Antar att han har en sån NHL klausul i kontraktet då...
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kom på att någon drog ett långskott med en center vid namn Jake Leschyshyn som Bobby lirade med i Hartford. Kanske skulle kunna vara något faktiskt.
Sv: A proposito de nada
ellis: Han skrev väl att det inte är så noga om det är kända namn (bara dom är bra spelare). D v s kändisfaktorn i sig är inte det viktiga.
Sv: A proposito de nada
mk: Uj uj. Varför skulle inte det vara noga vilka som kommer in och spikar truppen nu??
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Det där blir ju ett helt meningslöst resonemang. 'Om vi hade haft bättre målvakter och boxplay...' Ja, och vi hade vunnit guld om vi hade haft bättre spelare på alla positioner. Man kan inte hålla på med 'om och men', man måste se till verkligheten. Att vi var bäst i 5 mot 5 spelar ju absolut ingen roll när vi ändå åkte ut direkt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
parks: "ny tuff säsong"
Hade vi haft bra målvakter säsongen som var hade vi garanterat kommit topp 4. Och kunnat utmana ännu mera. Tycker laget gjorde en bra säsong trots målvakter som egentligen alla 3 läckte. Och med special teams under all kritik. Spel 5 mot 5 var man ett av shls bästa lag.
Hade vi haft bra målvakter säsongen som var hade vi garanterat kommit topp 4. Och kunnat utmana ännu mera. Tycker laget gjorde en bra säsong trots målvakter som egentligen alla 3 läckte. Och med special teams under all kritik. Spel 5 mot 5 var man ett av shls bästa lag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Joppe: Alcen kanske kan lyckas norpa Elton Hermansson från Modo om det skulle skita sig med Gästrin.
Vet att Elton sagt att han helst kör ytterligare 1 sässe med Modo. Men Alcen är ju bra på att surra ;)
Vet att Elton sagt att han helst kör ytterligare 1 sässe med Modo. Men Alcen är ju bra på att surra ;)


