Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: jag antar att du pratar om witkowski. Absolut. Men jag skulle gärna se en lista.
Sv: A proposito de nada
Peja: vilka panikvärvningar och superchansningar har Alcen gjort sedan han klev in på kontoret?
Jämfört med alla andra värvningar.
Jämfört med alla andra värvningar.
Sv: A proposito de nada
Peja:
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
+ 1
Sv: A proposito de nada
moment22: Var på Timrå-matchen. Kallt men minne för livet. Kommer inte att missa detta.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Free seating men man köper biljett till olika sektioner. Jag hoppas innterligt att ni med säsongskort får plats på någon av de bästa sektionerna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Får väl passa på att gå upp på läktarn i pausen mellan matcherna. Eller offra dig och se Brynäsdamlag för en gångs skull.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Har ångrat mig i snart 14 år att att jag inte gick på förra utematchen så nu har jag köpt biljetter åt mig och farsan. Visst är 895kr pengar, men dom går till en god sak; Brynäs IF!
+ 9
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Misstänkte det. Med andra ord får vi som inte är intresserade av SDHL-matchen skitplatserna på SHL-matchen eftersom det är free seating. Tack för kaffet när man har varit på varje herrmatch sedan hedenhös.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
11:00 - Arenaområdet öppnar med alla aktiviteter
11.30 - SDHL Brynäs IF Färjestad BK
15.15 - SHL Brynäs IF Färjestad BK
11:00 - Arenaområdet öppnar med alla aktiviteter
11.30 - SDHL Brynäs IF Färjestad BK
15.15 - SHL Brynäs IF Färjestad BK