Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Hockey har mycket att lära av fotbollen. Dels proletärandan att man inte måste vara son till Fimpen (med träningsläger och favorisering för 100 000kr om året) för att lyckas, dels ett VM och EM där de verkligen är de bästa mot de bästa.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Joppe: Bulan är en annan ruggig chans värvning som Alcen "lyckades" med. Var rätt låga odds på att Bulan skulle fucka sin karriär. Men där gick Alcen all in....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: jag antar att du pratar om witkowski. Absolut. Men jag skulle gärna se en lista.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: vilka panikvärvningar och superchansningar har Alcen gjort sedan han klev in på kontoret?
Jämfört med alla andra värvningar.
Jämfört med alla andra värvningar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
+ 2
Fotboll börjar bli samma sak som amerikanska fotbollen. Man håller på och ställer upp i 17 timmar, sen är spelet igång i ett fåtal sekunder innan alla ligger i en böghög på marken