Aftonbladet - Mästare på att förvränga!
« Föregående · 112352 Till forumet
Sv: Aftonbladet - Mästare på att förvränga!
KentaK: Kommer du inte ihåg? -99, han och Custemo hade ett snyggt samarbete mot luleå i semin i sista matchen i sudden. Okej, han kanske inte var nån guldhjälte. Eller nu minns jag väl fel? Det var kanske Lindström jag tänker på, hur som helst var han iallafall en kämpe och var med och tog bucklan hem till Gävle.
För mig är han en hjälte, han medverkande iallfall i Brynäs 12e guld.
För mig är han en hjälte, han medverkande iallfall i Brynäs 12e guld.
« Föregående · 112352
Peter Nylander = guldhjälte?? =) Först inne på artikeln står det att det handlar om lill-nyllet och inte någon guldhjälte, först då framgår också att han bara tränar med laget i en vecka..
Dessa kvällsblaskor, vilka jävla skojare...