AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
SKOJAR NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!???????????
Varför lägger Hansen en ISARE i det läget som Fasth enkelt kan styra undan.
Lägg pucken en dm över isen så är det mål, SNÄLLA!
Usch, Marcus Nilson har gjort mål för DIF!
SSK gjorde dock nyss 2-1 =)
sylf: Vafan, lite kamp måste det få vara!
1-1 i billiga utvisningar, hoppas bara inte AIK utnyttjar det här nu.
Jävla fint pass av Eero!!
Men slå på adhd barnet Blomdahl förfan..
Lindström: Vi fortsätter att bara slå ifrån oss, det är jag inte helt tillfreds med!
Jag skulle hellre se att man försöker hitta uppspel istället för att lägga en ballong ut i mittzon. Iofs så är det svårt att hitta vettiga uppspel när man är satt under en enorm press.
Trodde nästan bilden frös till!!! :)
Är det någon som har någon uppgift angående Lasse Jonsson, varför spelar han inte?
Jösses vad 4é linan ser spelsugna ut!!
Slutar inte dom å kladda å fippla med pucken i egen zon kommer det att straffa sig rejält.
Flera smånätta dropp pass och dutt bjuder in Aik att få komma i våg efter våg.
Jävla skit att Sandins passning till Lauritzen bröts av backens klubbspets i sista sekunden, hade vart mumma med 2-0 där.
Jag tycker att Kahnberg har sett ganska pigg ut i sina byten.. Han har haft ett par bra skott =)
sylf: Vet du varför, därför att AIK sätter en grym press och forecheckar som idioter. Brynäs har svårt att möta det spelet, det såg vi i slutspelet mot DIF.
Men det kostar på att spela som AIK gör, hur länge orkar dom?
AIK för verkligen spelet! Det hänger en BIF-utvisning i luften..
Jag skulle vilja se att vi försöker flytta upp spelet litegrann nu..