Besviken
« Föregående · 286719 Till forumet
Sv: Besviken
Ford Prefect: Ta del av Expressens redovisning av elitserielagens ekonomiska status så får du hela förklaringen till årets värvningar. Mot den bakgrunden är jag nu helnöjd med att vi fick ta över andra elitlags ratade spelare. Vi håller på att etablera oss som ett lag i nivån mellan Allsvenskan och Elitserien.
Sv: Besviken
Ford Prefect: Jag tror du är lika missnöjd och förbannad som jag. Vi behöver andra spelare än dom vi köpt i år. Ingen seriös bedömare kan tycka annorlunda. Men när man ser vilken kalkonekonomisk verklighet Brynäs lever i är det en bragd att vi fortfarande lirar i högsta serien. Så länge vi är Elitseriens u-land kommer jag att vara skitglad så länge vi kan kvala oss kvar. Men nöjd? Knappast!
Sv: Besviken
Skulle någon av er kunna berätta lite mer ingående om era nyförvärv? Jag har inte följt med riktigt och efter att ha läst era känslor här så verkar det som om ni inriktar er på ytterligare en säsong i bottenskiktet.
Jag menar, det vore ju hemskt om inte westerlind skulle kunna komma upp till Övik för en rejäl holmgång i Kempis och en matbit på O'Learys.
Jag menar, det vore ju hemskt om inte westerlind skulle kunna komma upp till Övik för en rejäl holmgång i Kempis och en matbit på O'Learys.
« Föregående · 286719
Det pratades om Jämtin, Mårtensson, Nemirovsky... Det blev Björn Danielsson och Peter Nylander.
Det pratades om Odyua, Fredrik Svensson och Gud vet vilka backar. Det blev Björck och Kupan.
Återigen blir det bara nödlösningar, enkla utvägar, fegspel. Istället för att värva nytt så binder man upp det gamla på ännu längre tid och laget kan bara bli sämre och sämre...