http://gd.se
BIF-FBK
« Föregående · 131227 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-FBK
laila: Gå in på swehockey.se och klicka dig vidare på games online
Länkar:
http://swehockey.se
http://swehockey.se
Sv: BIF-FBK
hoppas alla tippar på falcon (rinksite) när inte 1x2 funkar här...
Länkar:
http://www.falcon.se
http://www.falcon.se
Sv: BIF-FBK
65 Selander:
Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!
Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!
Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
« Föregående · 131227 · Nästa »
De blir 0-0 under ordinarie tid och BIF vinner på straffar och Janne Larsson blir straffhjälte .
De är en dröm om de blir detta slutresultat .
M.V.H Tor!