Brynäs 03-04
« Föregående · 277145 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: P3 har haft samma skada som Soling, dvs korsbandet. Har spelat med skydd men har till sist beslutat sig för operation. Klokt beslut...
Sv: Brynäs 03-04
Huge: Okej då är jag med i matchen igen.
Medför det inte att han är som Bambi på hal is igen i November eftersom han inte kommer att kunna träna något?
Medför det inte att han är som Bambi på hal is igen i November eftersom han inte kommer att kunna träna något?
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: Tror iofs att skadan inte är lika allvarlig som Solings.
Dennes korsband var väl helt av, om jag inte har fel.
Hur som helst, varför inte skola om P3 till forward igen, ngt han väl började sin karriär som. Två flugor i en smäll: vi tappar en ngt darrig back och får en powerforward gratis.... :-)
Dennes korsband var väl helt av, om jag inte har fel.
Hur som helst, varför inte skola om P3 till forward igen, ngt han väl började sin karriär som. Två flugor i en smäll: vi tappar en ngt darrig back och får en powerforward gratis.... :-)
Sv: Brynäs 03-04
Huge: Själv så tror jag också att passar bättre där uppe och han brukar ju spela mer än hyfsat när han får chansen där uppe
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: Det är lite svårt att sia om han passar bättre däruppe än därnere. Alla ledskador är djävligt jobbiga eftersom man dels blir hämmad för stunden och inte kan gå för fullt.
Andra skador, typ lårkakor eller revbenssprickor, gör ju förbaskat ont men går ändå över och man riskerar inga framtida men.
Spelar du med en knäskada och använder skydd, så vet du att det kan vara slutspelat för gott om du har otur.
Måste jag välja så har jag dock hellre P3 däruppe, han är lite för vild till sin natur för att ge stabilitet därbak.
Andra skador, typ lårkakor eller revbenssprickor, gör ju förbaskat ont men går ändå över och man riskerar inga framtida men.
Spelar du med en knäskada och använder skydd, så vet du att det kan vara slutspelat för gott om du har otur.
Måste jag välja så har jag dock hellre P3 däruppe, han är lite för vild till sin natur för att ge stabilitet därbak.
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: OK, låt P3 spela forward men måste Nylander väck. P3 jagar puck över hela banan som forward, det gör dom åxå i knattehockeyn.
Sv: Brynäs 03-04
Huge: Men då kommer ju en följdfråga varför behåller Brynäs P3 när han istort sett kan gå sönder när som helst?
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: Han har ju kontrakt ytterligare 1 år vad jag förstår och man hoppas väl att operationen skall göra susen.
Sv: Brynäs 03-04
aphac: Glömde bort att det var Brynäs det handlade om ;)
Går han sönder i vinter då står vi där igen med långtidsskada, vareviga säsong
Går han sönder i vinter då står vi där igen med långtidsskada, vareviga säsong
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: Därav att en stabil måste värvas istället för P3, och när P3 kommer tillbaks så får hna kämpa om en plats, om ingen annan har blivit skadad... Men som sagt, Brynäs eknomi tillåter väl inte att spetsa truppen, utan vi får skadebekymmer även nästa säsong, var så säkra...
Sv: Brynäs 03-04
P J Davydjoos: Skador lär vi nog räkna med, det gäller väl alla lag skulle jag tro. Björck verkar iaf vara en "IronMan" som det ser ut.
Om vi antar att Anger och Nylander blir kvar, har vi i nuläget 12 forwards. Som synes finns det utrymme för ytterligare förstärkningar på den sidan.
Om vi antar att Anger och Nylander blir kvar, har vi i nuläget 12 forwards. Som synes finns det utrymme för ytterligare förstärkningar på den sidan.
Sv: Brynäs 03-04
Huge: Förhoppningsvis så blir inte Nylander kvar och vi får ytterligare nödvändig FÖRSTÄRKNING där... Och backsidan behöver verkligen förstärkas nu, med riktigt stabila backar...
Sv: Brynäs 03-04
Huge: Enligt hemsidan är 10 forwards kontrakterade, antar vi att Nylander skriver på nytt + att Danielsson jr och Rönnkvist får chansen finns inte så många fler platser att fylla. Med de senaste säsongernas skador borde man väl satsa på 15 forwards men finns de pengarna?
Sv: Brynäs 03-04
Saxat ur Luleås GB
Sv: Silly season i Luleå
Robert P: Vad jag har hört rycktes vägen så är väl Brynäs å rycker i Holmström nu. Vore synd om han gick till en annan ES klubb än Luleå.Att han inte håller måttet i LHF kommer det från samma scouter som sa att Jonas Jonsson inte skulle göra det heller?
Lövva
2003-04-29 13:01:11
Tomas Holmström i BIF. Något för hockeymagasinet?????????
Sv: Silly season i Luleå
Robert P: Vad jag har hört rycktes vägen så är väl Brynäs å rycker i Holmström nu. Vore synd om han gick till en annan ES klubb än Luleå.Att han inte håller måttet i LHF kommer det från samma scouter som sa att Jonas Jonsson inte skulle göra det heller?
Lövva
2003-04-29 13:01:11
Tomas Holmström i BIF. Något för hockeymagasinet?????????
Sv: Brynäs 03-04
BrynäsTorBjörne: Den Holmström som nämns i Luleås GB är DANIEL Holmström. 87 kilo tung back som spelade i Hammarby denna säsong, ursprungligen från Piteå
Sv: Brynäs 03-04
BrynäsTorBjörne: Läser du vidare så pratar dom om DANIEL Holmström och att han säkerligen verkar vara vad Brynäs nu är ute efter, nu när vi har värvat Björck... Han är född i Piteå, och spelade i Hammarby, var bland de bästa backarna... Kanske är han och inte Tomas Holmström dom nämde...
Sv: Brynäs 03-04
Huge: Anger kan bara åka till NHL pga. pengar. Sportsligt mätt är han chanslös, alldeles för vek en mot en.Farmarligan here I come!
Men i ES är han av hög kvalitet, där är skillnaden. Kolla bara Johansson/Sundin vad taffliga dessa backar är i 3KR men bra i ES.
Men i ES är han av hög kvalitet, där är skillnaden. Kolla bara Johansson/Sundin vad taffliga dessa backar är i 3KR men bra i ES.
Sv: Brynäs 03-04
P J Davydjoos och Gust:
I Know!!!
Tänkte bara att det skulle vara kul om det kom upp på HM
I Know!!!
Tänkte bara att det skulle vara kul om det kom upp på HM
Sv: Brynäs 03-04
aphac: Så taffliga som det påståtts tycker jag ändå inte att dom varit. Johansson väger ju ganska lätt och är mer av en playmaker, kommer kanske bort lite grann i matcher typ mot Vitryssland.
Vad gäller Anger har du helt rätt. Hans hjärna säger nog samma sak, det vet han nog innerst inne. Lite svårt för hjärtat dock att säga nej, när pengarna och äventyret lockar.
Vad gäller Anger har du helt rätt. Hans hjärna säger nog samma sak, det vet han nog innerst inne. Lite svårt för hjärtat dock att säga nej, när pengarna och äventyret lockar.
Sv: Brynäs 03-04
BrynäsTorBjörne: BIF har just nu 4 spelare som rykte på HM. Jag törs nästa betta på att ingen av dessa kommer att värvas. Det känns som dessa ligger i fel prisklass för BIF. Vänta och åter vänta så kommer det kanske nått. Det är ju populärt med skrotinsamlingar och all slags återvinning.Vi har varit soptipp förrut.
Sv: Brynäs 03-04
aphac: Undrar var Nemirovsky ryktet kommer ifrån. HM brukar väl ses som seriösa när det gäller rykten. Enligt Rögles hemsida ska Karmhag stanna kvar i klubben så det ryktet verkar inte stämma.
Sv: Brynäs 03-04
Vi ska ta mycket lugnt på Brynäs spelarrykten. För varje nyförvärv går det minst 5 rykten när det gäller Brynäs. Uppmuntrande värre...
Sv: Brynäs 03-04
P J Davydjoos:
Då fäller jag bomben det är två forwards... Petr Tenkrat och Tomi Santala, alla övriga rykten om dom är osanna.
Sen så ska Fokin värvas...DETTA ÄR DAGENS SANNING!!!
Då fäller jag bomben det är två forwards... Petr Tenkrat och Tomi Santala, alla övriga rykten om dom är osanna.
Sen så ska Fokin värvas...DETTA ÄR DAGENS SANNING!!!
Sv: Brynäs 03-04
lindberg: Karmhag har i sitt kontrakt med Rögle en paragraf som låter honom gå om en ES-klubb vill ha honom.
Sv: Brynäs 03-04
Brynäs har gjort klart med den slovakiska backen Petr Bourhi , han fick lämna landslaget precis innan vm.
Han har skrivit på för 2år & är 27år gamal, right skytt.
Spelade förra säsongen i Hueyrsa i Slovakiska ligan, på 38 matcher gjorde han 13mål och 12 assist. +12 och 18min utv.
Han har skrivit på för 2år & är 27år gamal, right skytt.
Spelade förra säsongen i Hueyrsa i Slovakiska ligan, på 38 matcher gjorde han 13mål och 12 assist. +12 och 18min utv.
Sv: Brynäs 03-04
LUNDSTRÖM 6: japp men på hemsidan skriver de att han väljer att fillfölja kontraktet med RBK.
Sv: Brynäs 03-04
Johan Molin skulle dom kanske skulle kontakta igen, de e skulle säkert bli en bra värvning.. :P
Sv: Brynäs 03-04
myra: Jag hoppas det är sant. Mitt stackars trasiga brynäshjärta klarar inte fler brustna hopp. ;)
Sv: Brynäs 03-04
wesleyjah: Du tror det va? Nädu, jag ger inte mycket för Kebs kunskaper faktiskt. :)
Sv: Brynäs 03-04
wesleyjah: Hittar inte honom, eller ett liknande namn, på hockeydb.com heller. Fast det kan ju tyda på att det är sant. Brynäs får ju bara spelare som inget annat lag vet existerar.
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect:
Laget finns inte och på senaste nyhetssändningen säger dom det inte.
Har du kul din lilla myra?
Laget finns inte och på senaste nyhetssändningen säger dom det inte.
Har du kul din lilla myra?
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect:
Det är sant, man undrar ibland vart klubben gräver fram namn på objekten.
Men i det här fallet så borde han finnas med i databaserna, nu när Slovakien kan räknas in som en av dom stora nationerna inom hockeyn
Det är sant, man undrar ibland vart klubben gräver fram namn på objekten.
Men i det här fallet så borde han finnas med i databaserna, nu när Slovakien kan räknas in som en av dom stora nationerna inom hockeyn
Sv: Brynäs 03-04
myra: Detta är väl lika osäkert som att Lasse Kinch är väldens bästa sport reporter
"-Nu är det blåst.. undrar för vad?.. utvisning? -Kinch"
"-Nåå..Periodpaus -Boork"
Mera öl..
"-Nu är det blåst.. undrar för vad?.. utvisning? -Kinch"
"-Nåå..Periodpaus -Boork"
Mera öl..
Sv: Brynäs 03-04
myra: ...jag är lite fundersam över statestiken. Har du fått tag i den på nätet eller sa de det på radion? Och hur kan du vara säker på stavningen på hans namn och klubbens? Lite nyfiken bara ;-)
Sv: Brynäs 03-04
Efter att Janne Larsson har gjort klart att han slutar så känns det för mig att det är en stor portion Brynäs-själ som försvinner. Nu är det väl bara Sjödin,Molin och kanske Kyrö kvar av dom som är starka bärare av den stolta Brynäs-traditionen. Visst det kommer nya spelare hela tiden och det är naturligt men det känns inte som att det är samma känsla.
Hoppas att laget kan bevisa att "andan" finns kvar nästa säsong!
Hoppas att laget kan bevisa att "andan" finns kvar nästa säsong!
« Föregående · 277145 · Nästa »