1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779050 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Färjestad!


Sv: Brynäs-Färjestad!
Harder, Asplund och Soling dom knäcker nötterna i Färjestad TRALALALALALA

Sv: Brynäs-Färjestad!
"Färjestad bättre på varje plats". Jansson, Jansson - min katt kan mer hockey än du. Nu har Brynäs varit bättre än "Sveriges bästa lag" två matcher av tre. Hur många rubriker ger det i AIK-media?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu är det bara att hoppas att Brynäs kan hålla ledningen. Fast det har ju visat sig varit svårt för grabbarna.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Vi kan inte börja spela på resultat än.

Sv: Brynäs-Färjestad!
SOLING ÄR KUNG OCH MÅSTE BEHÅLLAS TILL VARJE PRIS! Men enligt vissa på det här forumet så är det ju skitlätt att ersätta Soling och Rudslätt, det finns tydligen flera hundra som skulle kunna ersätta dom!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nä nu msåte vi sätta en balja till så att L-G Jansson håller käften jag pallar inte me han!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Marcus E:

Stäng av radion, jag lovar att guida er igenom matchen på ett rättvist sätt!

Sv: Brynäs-Färjestad!
6 Lundström: Soling och Rudslätt är oersättliga. Önsker det var fler som var det.

Sv: Brynäs-Färjestad!
bra! kollar du på Com Hem eller?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Jag har på radion! men jag ska sitta här och snacka med dig Lundström! du rapporterar ju fan snabbare än dom trögg hjärnorna!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Inte enligt Micke!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Canal Digital/Com Hem!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu börjar 3:e perioden strax!

Sv: Brynäs-Färjestad!
JA!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur går det i början nu då?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hjälp har precis kommit hem 1 barn 8mån sover (radio irummet)
1barn 8år (radio i rummet) 1 pappa ingen radio ingen canal+
endast text tv 1-0 till BIF ?????

Sv: Brynäs-Färjestad!
Koppartaket Jönsson gnäller så fort någon rör honom, lite Nisse Vekman varning på honom!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Simply the best med Tina Turner i radio. Är det bara jag som tänker 18 april -99?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Harder fri men skjuter i RIBBAN!

Sv: Brynäs-Färjestad!
vem gjorde målet????

Sv: Brynäs-Färjestad!
Soling!

Sv: Brynäs-Färjestad!
NEJJJJJJJJJ MISSADE HARDER? FAN!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Börjar Brynäs starkt eller?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Brynäs börjar 3:e som dom avslutade 2:a!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Det låter ju BRA!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad har spelat på samma tur hela säsongen. fattar inte att dom kan ha sånn tur hela tiden!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur är publiken i Gavlerinken ??????
Kämpa BRYNÄS jag har beställt resa till lövbergs lila hallen
på LÖRDAG.....

Sv: Brynäs-Färjestad!
Soling-Harder-Mårtensson leker hockey!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Sätt den nu då! LUNDSTRÖM luktar det mål?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Publiken är väl som vanligt, dom låter ibland!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad är mycket griniga, inte så konstigt när dom blir utspelade efter noter!

Sv: Brynäs-Färjestad!
kom igen nu tar vi dom.dom är ur balans nu.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nordström mejar ner Johansson, men ingen utv,SKANDAL!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hmmmmmmmm i morgon ska jag köpa en parabol med c anal+
svimmar snart.............

Sv: Brynäs-Färjestad!
Varför sätter dom inte den då? är Gerber bra eller bara STOR eller? jag har hört att han är en tjockis! och du Lundström varför är du inte i Gavlerinken?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur långt in i tredje är vi?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Sambo som jobbar och småbarn! Gerber är mycket bra!

Sv: Brynäs-Färjestad!
10 min kvar

Sv: Brynäs-Färjestad!
OJ nu säger L-G att Brynäs är skitbra! BRAVOOOOOOO

Sv: Brynäs-Färjestad!
10:00 min kvar och FBK börjar komma in i matchen, Brynäs börjar se trötta ut!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Spelar dom på RESULTATET ELLER?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kom igen nu 10 min ska dom väl klara

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu har FBK flyttat upp spelet rejält! Molin har lämnat isen med FEBER,Danielsson ersätter i 1:a femman!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Gör han ? Allt man hör från den föredettingen är att FBK borde öka tempot och köra ifrån Brynäs. Han erkände nästan att 1-0 ledningen var välförtjänt trots att de suttit och kommenterat Brynäsanfall i parti och minut samt förkrossande skottstatistik.
Objektivt ?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kom igen nu!!!!!!!! Tar vi det är Lundström?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kanske en timeout och en kopp gevalia + en läckerol
sen kör vi .........Snälla vinn BIF

Sv: Brynäs-Färjestad!
1-1 Erik Kakko!

Sv: Brynäs-Färjestad!
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu förlorar vi tyvärr!

Sv: Brynäs-Färjestad!
neeeeeeeeeeej! nu är det kört.

« · 65368 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)