Brynäs-Färjestad!
« Föregående · 65546 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Färjestad!
Fick en bra känsla Brynäs vinner måste tänka positivt.............................................................+
Sv: Brynäs-Färjestad!
Med tanke på hur resten av säsongen sett ut - hur stora är oddsen att detta slutar lyckligt? Att dom skulle ha dåligt flås låter skit. Melin är för snäll mot gamlingarna.
Sv: Brynäs-Färjestad!
Fan LUNDSTRÖM man behöver ju inte köpa ComHem ni när du blivit expertkommentator här med utförliga berättelser! :)))
Sv: Brynäs-Färjestad!
Vad då Färjestad kan avgöra ? Brynäs har vänt förut. 3-0 underläge är inget för Brynäs.. Fråga MoDo som hade skumpan på kylning... lol.....
Sv: Brynäs-Färjestad!
Har Molin fått en IPREN så han kan fortsätta hans skridskoåkning
behövs nu ´´´´´´´´
behövs nu ´´´´´´´´
Sv: Brynäs-Färjestad!
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ASPLUND TAPPADE IN DEN! JAG ÄR GRÅT FÄRDIG
DET VAR SKIT DÅLIGT!
DET VAR SKIT DÅLIGT!
« Föregående · 65546 · Nästa »