Brynäs - Färjestad 2025-03-11
« Föregående · 2838162 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Jonjo: Spelas det så här så blir det hello goodbye i fyra raka i kvarten
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Vi är ju för snälla. Vi reagerar inte på huudtacklingar, vi reagerar inte när de crosscheckar Silfver i ryggen och vi agerar som offer framför båda målen. Tydligt att man inte är investerad i denna match heller.
+ 2
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
FBK målisen kan släppa in ett mål och ändå ha en imponerande räddningsprocent
En sån skulle vi ha haft…
En sån skulle vi ha haft…
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
lapad: Jag upprörs inte så mycket av det och har heller inte svårt att ta in att det ser ut så här.
Mer förvånad att domaren godkänner 0-3. Ska man få trycka in en back i målisen? Man ser ju tydligt att Källgren inte kan utföra sin sidledsförflyttelse på grund av det.
Mer förvånad att domaren godkänner 0-3. Ska man få trycka in en back i målisen? Man ser ju tydligt att Källgren inte kan utföra sin sidledsförflyttelse på grund av det.
+ 5
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Lunkz: Dom ska vila in han i slutspelet, viktigare att dom överbelastar Djoos
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Jag är så jävla förbannad och trött på den här skiten nu. Mentalt bromsa sig in i ett slutspel, rada upp fyra förluster och inte bredda innan deadline. Jag hoppas man vet vad man gör, för detta känns skit.
När sen domarna är så jävla dåliga utöver hur dåliga vi är, då går fan topplocket. Stänger av skiten för ikväll och ber till valfri hockeygud att Bobby mfl kommer tillbaka.
När sen domarna är så jävla dåliga utöver hur dåliga vi är, då går fan topplocket. Stänger av skiten för ikväll och ber till valfri hockeygud att Bobby mfl kommer tillbaka.
+ 4
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Lindström: djoos är ju så jäkla klen, har han verkligen spelat i nhl
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
rafalski: Var drar man gränsen om det är kamp framför mål eller om egen spelare blir intryckt så att inte målvakten kan göra sitt jobb🤔
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
rafalski: konstigt att det är källgrens fel att vi helt plötsligt lämnar Tomasek öppen?
Han har ju vart totalt punktmarkerad i dem andra 3 mötena sinsemellan och inte kunnat göra någonting.
Nu är det ingen som håller någon. Håller sig utom skottlinjen för att undvika risk för skott på fötter/händer. Syns rätt tydligt. Om man kollar på det då alltså.
Han har ju vart totalt punktmarkerad i dem andra 3 mötena sinsemellan och inte kunnat göra någonting.
Nu är det ingen som håller någon. Håller sig utom skottlinjen för att undvika risk för skott på fötter/händer. Syns rätt tydligt. Om man kollar på det då alltså.
+ 3
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Bifala: Slog precis på er match så kan bara kommentera 0-3 målet. Borde vara mål alla dagar i veckan, knappt någon kontakt och Djoos försöker inte ta sig därifrån
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Lindström: eller spela Bengtsson ibland.
Glömde brynäs han i omklädningsrummet
Glömde brynäs han i omklädningsrummet
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Bifala: Helt jävla makalöst. Han är på Källgren med klubban och crosscheckingen som förflyttar Djoos in i målgården och hindrar Källgren kallas för kamp.
+ 4
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Källgrens självförtroende sjunker alltmer, ser illa ut inför slutspelet.
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Dags att nedträna brynästittandet och slå på saik åt sambon istället...
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: "Lite förvånad att fbk spelar så småfult fast matchen är betydelselös"
Den betyder väl en del för FBK? Trea vs fyra (nu när Frölunda ser ut att förlora) kan ju betyda en del i det långa loppet. Sen är det självklart inte så att det handlar om överlevnad för FBK. Men den betyder mycket mer för FBK än vad det gör för oss.
Sen är det klart att det inte får se ut så här för det. 16-11 i skott och 0-3 är ju så klart inget som ger en go känsla inför slutspelet.
Den betyder väl en del för FBK? Trea vs fyra (nu när Frölunda ser ut att förlora) kan ju betyda en del i det långa loppet. Sen är det självklart inte så att det handlar om överlevnad för FBK. Men den betyder mycket mer för FBK än vad det gör för oss.
Sen är det klart att det inte får se ut så här för det. 16-11 i skott och 0-3 är ju så klart inget som ger en go känsla inför slutspelet.
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Supportern: Du behöver inte kolla slutspelet, du har ju ändå dömt ut laget.
Jag ska då se brynäs i final mot Frölunda i vår.
Jag ska då se brynäs i final mot Frölunda i vår.
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Forsberg 1978: Jag är på plats och det är en gåta hur vi lyckats komma först i denna serie. Källgren usel som vanligt.
+ 4
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Ja att se disken i diskstället torka är ja bra mycket mera spännande och givande.
Sen vafan sysslar Brynäs med framför kassen?
Ge småpojkarna rejält med gröt…
Sen vafan sysslar Brynäs med framför kassen?
Ge småpojkarna rejält med gröt…
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Så du tycker att det är helt ok? Skitsamma om ett antal tusen individer betalat dyra biljetter för att se sitt lag spela??? Löjligt
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Borde inte va mål, men Enorth och Laksola har ju satt kvaliteten på matchen redan. Så mål?
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Källgren har ju en lucka motsvarande en flyghangar ovanför axlarna varje gång han går ned på knäna.
Och han har noll koll på vad som flaxar förbi öronen.
Nu verkar han behöva fälla ned landnigstöden också.
Och han har noll koll på vad som flaxar förbi öronen.
Nu verkar han behöva fälla ned landnigstöden också.
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Jockster :
Tvek på den, men vet inte vad jag skulle tyckt heller om det varit ombytta roller...
Tvek på den, men vet inte vad jag skulle tyckt heller om det varit ombytta roller...
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Gött då kan man stänga av då.
Ett galet trött Färjestad gör lite vad de vill med ett ännu tröttare Brynäs.
Ett galet trött Färjestad gör lite vad de vill med ett ännu tröttare Brynäs.
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Lindström:
Det FBK gör nu är att de grisar bort en hel match, spelar småfult och statuerar exempel inför slutspelet.
Brynäs kommer ingenstans och det är sett till chanserna närmare 0 - 4 än ex 1 - 2
Det FBK gör nu är att de grisar bort en hel match, spelar småfult och statuerar exempel inför slutspelet.
Brynäs kommer ingenstans och det är sett till chanserna närmare 0 - 4 än ex 1 - 2
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
bradberry: Personligen hade jag inte förväntat mig annat. Lite förvånad att fbk spelar så småfult fast matchen är betydelselös
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Herregud vilken usel tillställning… Hockey kan vara bra grått alltså…
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Gavve: Exakt, vi måste gå med Ludde i slutspelet! Källgren inger inte lugn till försvaret, fladdrar runt i målet, hamnar ofta för lågt och har problem med sidoförflyttningarna. Vi kan väl konstatera att BIF har fått grus i maskineriet….
+ 2
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Treklövern1912: Tyvärr så ligger bandysväng och klent närkamps spel djupt i BIFs dna.
+ 2
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic:
Ja de har ingen bra kväll direkt.
Men det är klassiskt FBK att kunna spela grisigt och komma undan med det!
Ja de har ingen bra kväll direkt.
Men det är klassiskt FBK att kunna spela grisigt och komma undan med det!
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Treklövern1912: Tack vare att domarna blundar för klara regelbrott. Fula grejer också
+ 6
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Gavve: försöker intala mig lugna det iaf, de som känns värst är nästan att vårat pp har gått från lamt till 2 insläppta på kort tid. Sånt håller inte och kan bli avgörande i slutspel
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Lindström: Jag kan köpa att man kanske inte har jättemotivation men hade det inte varit kul att nå 100 poäng? Är inte det taskigt mot publiken på plats? Bryta förlustsvit?
+ 3
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Ställer frågan Varför agerar ingen av dom röda på banan? Eller på bänken?
+ 2
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Lindström: ” INGEN i ansiktet på Limpan, hurfan ska dom då kunna göra mål?
Rulla runt runt runt runt längs sargerna ger liksom inte sp mycket.”
Limpan är bra, varför misslyckas en av våra egna fostrade målvakter som Limpan Jocke osv när dom kommer tillbaka till Brynäs?
Rulla runt runt runt runt längs sargerna ger liksom inte sp mycket.”
Limpan är bra, varför misslyckas en av våra egna fostrade målvakter som Limpan Jocke osv när dom kommer tillbaka till Brynäs?
« Föregående · 2838162 · Nästa »