Brynäs-Frölunda 2 mars
« Föregående · 1805844 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{8034}: Tack! Alltid något! Låter ju inte så farligt👍🏻 Ett gott slut på en extremt bra match vill jag se nu!! Vem blir matchvinnare? Jag säger Granström😜
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{5915}: Det är väl känt att det är extra svårt att få info/ insyn i Brynäs elle?
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: Till skillnad från alla SHL-klubbar som är ett under av öppenhet. INTE!
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
pekka85: Fälth vilar idag. Åldern spelar in, "Nej, jag är bara gammal", var svaret på frågan om han har någon känning.
+ 3
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: Det verkar inte som att någon vet eller kanske inte bryr sig? En extremt nyttig back!
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: beror nog mycket på om en spelare som Sundström kan höja sig. Sägs ju att han haft känningar och inte varit hundra på sistone men ändå spelat.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: Håller med. De kommer inte kunna tävla mot vare sig LHC, Växjö eller HV med det här spelet.
Vi kan tävla mot alla. Det hoppas jag alla inser.
Vi kan tävla mot alla. Det hoppas jag alla inser.
+ 3
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten : Ja men 1:a var bättre. FHC höjde sig i andra och gjorde det svårare, men en bra match! Ser dock inte mästarkvaliteer i FHC.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Steenm:
Har förtröstan, vi vänder detta. Dock så är ju en bra målvakt högt på min önskelista, ni vet en sådan som vinner matcher. Känns som. Att Åke Liljebjörn var den senaste vinnaren i kassen vi hade.
Har förtröstan, vi vänder detta. Dock så är ju en bra målvakt högt på min önskelista, ni vet en sådan som vinner matcher. Känns som. Att Åke Liljebjörn var den senaste vinnaren i kassen vi hade.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
rafalski: väldigt hög nivå på denna match. Kan va den mest sevärda match jag sett med Brynäs denna säsong iallafall vad jag minns. Kan tillägga att jag inte missat många.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Precis som mot HV. Vi skapar tillräckligt för att sätta flera puckar men ineffektiviteten är brutal. Bakala har ju sämre stats än Felix.
Sååååå skönt Oscar
Sååååå skönt Oscar
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Ja, du har väl frågat alla andra synskadade i hockeyvärlden, förstår jag.....
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vem är det som kastar sig på mage? Vad är det eför jävla försvarspel?`
Där måste ju backen stå upp och så ska det ta tvärstopp med en stenhård smäll om han försöker ta pucken in där.
Där måste ju backen stå upp och så ska det ta tvärstopp med en stenhård smäll om han försöker ta pucken in där.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: Vår ineffektivitet kommer att bli vårat fall den här matchen... jaha, där kom ett mål till i häcken... Suck
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Brynäs gör det sällan enkelt för sig. Topp-6 kanske avgörs i slutomgången när allt kommer omkring?
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vår "ovana" att göra 4-5 mål per match verkar ha avtagit....... hoppas det inte sätter sig i huvudet på Clark & co
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten :
Gamnacken konstaterar att ett jävla slumpmässigt mål ser ut att avgöra matchen. Det är inte till Brynäs fördel.
Gamnacken konstaterar att ett jävla slumpmässigt mål ser ut att avgöra matchen. Det är inte till Brynäs fördel.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7800}: Det var väl att han låste motståndaren och att en annan brynäsare gick in och tog pucken. Tror att #31 måste röra pucken eller nåt sånt. Har aldrig förstått poängen med denna regel.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7800}: domarna håller ju pucken alltför länge ofta innan pucken släpps...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7800}: Deras ovana att plocka bort tekare vid varje jävla tekning gör mig skogstokig
+ 7
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Varför var den tekningen felaktigt? Granis vann ju klockrent... Så jävla trött på linjedomarna i SHL vid just tekningar.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
ellis: Mycket möjligt. Kan bli en poäng också. Eller två. Eller möjligen tre...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge: Du har ju gjort det till en grej att till varje pris försvara Sandström (trots en del tveksamma ingripanden/solklara tavlor) den här säsongen. På andra sidan står de som sågar Felix för varje insläppt mål.
Inget av dessa tillvägagångssätt är ju varken särskilt begåvat eller nyanserat.
Inget av dessa tillvägagångssätt är ju varken särskilt begåvat eller nyanserat.
+ 4
« Föregående · 1805844 · Nästa »