Brynäs-Frölunda 2 mars
« Föregående · 1805877 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Ok. Då ska jag förtydliga mig så att vissa härinne förstår.
Nej, det är ingen tröst att vara piggare om man förlorar. Däremot så tycker jag att vi ser pigga ut i aktionerna ute på isen, vilket bådar gott inför ett stundande slutspel. Vi har ju de senaste åren gått in i slutspelet med vikande form, den här gången känns vi bredare och starkare...
Är det ok att jag tycker så?
Nej, det är ingen tröst att vara piggare om man förlorar. Däremot så tycker jag att vi ser pigga ut i aktionerna ute på isen, vilket bådar gott inför ett stundande slutspel. Vi har ju de senaste åren gått in i slutspelet med vikande form, den här gången känns vi bredare och starkare...
Är det ok att jag tycker så?
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Sandström gör det ändå rätt bra på det hela taget hittills idag. Problemet för Sandström är att han släpper en del "enkla" mål som det blir svårt att skaka av sig som supporter. Lite som honken gjorde på slutet i Brynäs som annars gjorde det relativt bra.
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Zappaholic: Så det tycker du är en tröst om vi förlorar, att vi är piggare?
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{5915}: joo det tycker jag väl? Har väl varit anfallsglada som bara den de senaste åren....
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vilken ful diving av FHC, de som alltid stått för gladhockey, nu är det fasthållningar, holding the stick och fulspel mest hela tiden. Kommer inte att leda till nåt guld det...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Makalöst att zebrorna missade en soklar interference på Jensen..... och han stod 2 meter ifrån, hur tänker dom??
+ 3
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Brynäsgubbe: en som verkligen spelat upp sig på sistone är Zanetti. Känns som en spelare som varvar upp mot slutet av säsongen.
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vet inte om det nämnts av nån här förut, men Brynäs går ju faktiskt förbi Frölunda vid seger. För mycket att hoppas på inför sista?
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: den var grym med på ett Annat sätt. Spelar in mycket att det gäller mycket mer i denna match och att den är så jämn samt håller en hög nivå.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{8034}: Tack! Alltid något! Låter ju inte så farligt👍🏻 Ett gott slut på en extremt bra match vill jag se nu!! Vem blir matchvinnare? Jag säger Granström😜
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{5915}: Det är väl känt att det är extra svårt att få info/ insyn i Brynäs elle?
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: Till skillnad från alla SHL-klubbar som är ett under av öppenhet. INTE!
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
pekka85: Fälth vilar idag. Åldern spelar in, "Nej, jag är bara gammal", var svaret på frågan om han har någon känning.
+ 3
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: Det verkar inte som att någon vet eller kanske inte bryr sig? En extremt nyttig back!
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: beror nog mycket på om en spelare som Sundström kan höja sig. Sägs ju att han haft känningar och inte varit hundra på sistone men ändå spelat.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: Håller med. De kommer inte kunna tävla mot vare sig LHC, Växjö eller HV med det här spelet.
Vi kan tävla mot alla. Det hoppas jag alla inser.
Vi kan tävla mot alla. Det hoppas jag alla inser.
+ 3
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten : Ja men 1:a var bättre. FHC höjde sig i andra och gjorde det svårare, men en bra match! Ser dock inte mästarkvaliteer i FHC.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Steenm:
Har förtröstan, vi vänder detta. Dock så är ju en bra målvakt högt på min önskelista, ni vet en sådan som vinner matcher. Känns som. Att Åke Liljebjörn var den senaste vinnaren i kassen vi hade.
Har förtröstan, vi vänder detta. Dock så är ju en bra målvakt högt på min önskelista, ni vet en sådan som vinner matcher. Känns som. Att Åke Liljebjörn var den senaste vinnaren i kassen vi hade.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
rafalski: väldigt hög nivå på denna match. Kan va den mest sevärda match jag sett med Brynäs denna säsong iallafall vad jag minns. Kan tillägga att jag inte missat många.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Precis som mot HV. Vi skapar tillräckligt för att sätta flera puckar men ineffektiviteten är brutal. Bakala har ju sämre stats än Felix.
Sååååå skönt Oscar
Sååååå skönt Oscar
+ 1
« Föregående · 1805877 · Nästa »