Brynäs-Frölunda 2 mars
« Föregående · 1805699 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Kan tycka Asklöf skulle få utvisning med sig.. Hade varit 2 mot 1-läge om han inte blivit trippad.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Blev ju en BP rätt direkt men knappt en farlighet av FHC. Rätt bra pucktempo och många halvchanser men lite för lite folk som skymmer målisen. Men hyfsat OK. Bra skott av Clarke precis.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: Hmm Indianernas målis har börjat bra, hoppas han inte blir ett monster som HV's senast.....
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: tvillingarna verkar vilja visa upp sig för sina nya arbetsgivare idag!
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
tycker Brynäs spelar bra. Det är ett högt tempo på spelet och kamp därute mellan två bra lag .
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: Tänkte samma sak. Verkar som man måste falla platt på mage för att en 2:a skall komma ifråga...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Det bästa tvillingarna presterat på evigheter!
Gött att vårt PP glöder igen!
Gött att vårt PP glöder igen!
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
YES, effektivt PP blir en nyckel idag känns det som. Verkar som sagt att PoW och Paw är lite piggare idag.......
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Zappaholic: Är det nångång som twinsen ska imponera så r det väl ikväll med tanke på vilka som de löneförhandlar med Haha
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
HV är det sista laget jag vill ha i kvart.. får hoppas att de blir tvåa.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Steenm: otroligt bra presspel av Brynäs hittills. Vilket skapar mycket offensiva chanser mot ett Frölunda som inte hinner positionera sig defensiv.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Ja det är så vackert så man blir tårögd. Förstapasset kommer alltid till en accellererande spelare, och man kommer med fart över offensiva blå. Mycket trevligt att kolla på. Och så kommer det ett skitmål mens man skriver.......
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Steenm: Där kom den obligatoriska tavlan tyvärr. Inga fler tack så vinner vi denna match!
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Varför skulle det inte kunna komma med 31 sek kvar?
Äh, riktigt pissigt. Vi har känts hetare.
Äh, riktigt pissigt. Vi har känts hetare.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: den klämde sig in mellan benen. Inte okej nånstans på ett skott från blå.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Tjurn : Mycket bra period att titta på! Slutspelskaraktär rakt igenom👍🏻
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Känns billigt från Sandströms sida, tyvärr...
Bra period av grabbarna, tycker vi är det bättre laget första 20.
Bra period av grabbarna, tycker vi är det bättre laget första 20.
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Men såg ni Ikonens crosspassning rätt över isen? Oj oj oj vilken macka!
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Men Rautio är ju småskadad! Jag tror tränarna sparar honom till slutspelet.
« Föregående · 1805699 · Nästa »
