1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779353 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Djurgårdens IF


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Nytt BP nu. Hulken hänger inte med. Skeppa hem honom igen!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Boork hade lovat slutspelshockey, taktiken går ute på att både tråka och trötta ut motståndare (såväl som publik).

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Dags för ett psykologiskt i arslet?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Det låter som om han slarvar plus att han inte hänger med.Sätt honom längst ut på bänken,in med Lavins.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Huss: Frågan är om det även går ut på att vinna?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: De tjattrar om 6 matcher utan 3p likt förbannat så leder vi formtoppen på de 10-senaste matcherna ;-)

In med pucken och slå in en spik i kistan för DIF

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Sätt honom på Silja Europa!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Billigare med Viking från Kapellskär

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Vadå, tax free spriten eller? :-)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Händer inte mycket målmässigt förutom att Bäckman har det lite förjävligt.
Mora IK - Skellefteå AIK0  -  0  (0 - 0)
HV 71 - Linköpings HC0  -  0  (0 - 0)
Frölunda HC - Färjestads BK0  -  2  (0 - 2)
Brynäs IF - Djurgårdens IF0  -  0  (0 - 0)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
nu ska vi röjja i andra:)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Är väl bra att Bäckman har det så.Nu är det bara upp till er att Säcken får det också.Gör nu några mål tack.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Huss: Biljetterna, biljetterna :-))

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Känns som att musiken är det skönaste som hände under första perioden ;D

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: såg på följande bild: www.65selander.se/070203_FHC-BIF/imagepages/image94.html
att du tagit en del bilder på min käre vän Oskar.. var han bra i farten? :)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
0-1

Inte helt otippat.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
FAAAAAN

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
mattiaskarlgren: Jaha Bremberg, Bäcker.... 0-1. Nä nu blir det storslalom ett tag.

mattiaskarlgren: Nädå han var städad och trevlig så.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Näe, inte otippat och inte heller orättvist, Brynäs suger ikväll. Slutspelshockey my ass!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Låter fint det :) Han brukar iofs vara ganska fuller när han dricker ;D var det hans tjej?

Sätt dit ett snart nu gubbs.. 0-1 är ej bra ;D

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Nu får dom fan imig ta tag i spelet inget jävla kladd.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
7-17 i skott nu, Skärp er för fan!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
NEJ öppen kasse

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Måltjuven Bicek missar öppet mål. Lassila, en av ES sämsta målvakter gör en jätteräddning. Varför är jag inte förvånad? 7-17 i skott...strongt!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Brynäs lyckas alltid med bedriften att göra även skitmålvakter till rena fantomer.Nu har dom gjort den här båtflyktingen till rena väggen också!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
hahahah Frölunda ligger under med 5-0 mot Fbk !! HELA SVERIGE SKRATTAR!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bif_FANS: Haha, håller med

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bif_FANS: Men dom leder skotten med 17-13 :)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Brynäs tar över mer o mer... nu e dem på G

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Haha, ännu roligare

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Behöver domarn glasögon... kan ju tro det

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
PP1 nu gode ´Gud ge oss ett mål nu!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: PP nu, 0-2?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bif_FANS: Ja, det e dem värda, efter ha vänt matchbilden...

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Stolp Jävel!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Lucky goalie :p

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Fy fan va dom slarvar!!! BÄNKA HULKEN !!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Ingen j*vla bebishockey nu Hörnqvist, stå upp för fan


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Game over jävla sopor!!!!!!!!!!!


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Jonte321: vilka nollor.

35.24 0 - 2 EQ DIF 9. OTTOSSON, Kristofer
(15. MARUSAK, Jiri)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
tack å hej

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Det kan vi göra, vi har så bred backuppsättning!

BUMPA UPP KS-tråden!!!!!! Bajskorvar!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Nehepp, ska la kanske gå o laga mat, tröstäta kanske det heter^^

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Megabajskorvar!!! Utspelade av ett bottenlag!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Kom igen nu, boys. Halva matchen kvar.

KRONWALL!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: 12 poäng ner till 9:e platsen...passa på att spela slutspelshockey i några omgångar nu Boork för sen blir det fan inget.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
wap.hockeysnack.com
Nu får dom fan ta och skärpa sig.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Näe, och även om det mot förmodan skulle bli nåt så blir det jävligt kortvarigt!

« · 832980 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)