Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Och om de ledde med 4-0 i Scandinavium nån gång, ska tilläggas. Brukar ju för det mesta vara omvända siffror, tyvärr...
Redigerad kommentar
Våra tekningar är under all kritik. Alltför många lägen som försvinner i offensiv zon och för många som skapas genom det i defensiv zon. Krävs uppryckning där.
Clarence: 3 poäng är inte klart på långa vägar detta blir en nagelitare återigen så jag tar och kilar ner i källaren och hämtar ett par pilsner för det lär behövas!
Vad fan håller Frölunda på med?
Detta är långt ifrån över, Djurgården är endast 2 PP från kvittering.
Fan vad jag vill att Brynäs tar en 3a i kväll.
Ser ju ut som om grabbarna hittat spelglädjen igen. Idag är det ju KUL att se Brynäs spela. Lindblom...vilken kasse!
Bra fart på rören och framförallt, idag visar dom lite vilja!
Nu har DIF chans att gå ikapp, 4-1 hade varit skönt.
Märks ikväll att vi är ett härdat folk och inte bortskämda med framgångar. Alla verkar saliga över att vi i alla fall håller på att konsolidera - en tiondeplats.
Ännu en klockren förlust av tekning i egen zon och reducering.
Zappaholic: BP nu, VIKTIGT att hålla undan
FAAAAAN Mål direkt
Redigerad kommentar
VILKET MÅL HAN GÖR!! HÄRLIGT O SE BRYNÄS IDAG!
PLING: Lif-Lhc 2-3 SAMTIDIGT!!!