Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
« Föregående · 1712520 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Lucas gör det riktigt bra. Kan bli hur bra som helst...
+ 6
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Komfortabelt var ordet! Och härligt att Starky får hålla nollan igen, det förtjänar han sannerligen. :)
+ 5
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Grym insats av laget idag. Tycker Fbk blir lite av en mumsbit faktiskt.
Nygren är en jävla epa-raggare och domarna försökte väl sätta nåt slags rekord i missade trippings.
Älska Brynäs.
Nygren är en jävla epa-raggare och domarna försökte väl sätta nåt slags rekord i missade trippings.
Älska Brynäs.
+ 10
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Det är SJUKT mycket skogshuggare i FBK nu dock. Kanske dags att domaren blåser för alla dessa yxrapp.
Senaste två-tre minutrarna har det varit 2-3 hakningar och ett par trippingar på det som de blundat för.
Senaste två-tre minutrarna har det varit 2-3 hakningar och ett par trippingar på det som de blundat för.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Det där var inte vackert gjort! Slashing över knät så att han ramlar livsfarligt. Domaren skiter väl i det dock som vanligt. Tolleftönt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Bra BP boys! Har bara blivit bättre och bättre genom säsongen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
honken21: Ändå lite småslarv ett par gånger som hade kunnat kosta, sånt måste vi minimera i sista.
Överlag ändå en bra insats så här långt. Bra rörelse och vi spelar sällan fast oss, var väl bara direkt efter deras TO som dom lyfte sig en aning och fick lite tryck på oss.
Måste återigen berömma Lindblom, vår nästa NHL-export (tyvärr...)
Var det Ryno som köpte korv innan tvåan? :-)
Överlag ändå en bra insats så här långt. Bra rörelse och vi spelar sällan fast oss, var väl bara direkt efter deras TO som dom lyfte sig en aning och fick lite tryck på oss.
Måste återigen berömma Lindblom, vår nästa NHL-export (tyvärr...)
Var det Ryno som köpte korv innan tvåan? :-)
+ 3
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Färjestad har ju inte imponerat men den där 2+2 kan bli kostsam. Hoppas starkbaum spikar igen och sen att vi inte backar hem. Vi är mycket bättre än färjestad så länge vi åker skridskor.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Davey85: Ryggradslösa är väl just vad SHL-domare inte är. Men förstår din frustration ;-)
Brynäs match helt klart, bättre både i första och andra. Oturligt med Blomqvist, hoppas det inte ska kosta för mycket.
Porseland/Carlsson är kanske inte det defensivt starkaste backparet. Tur Wallin är klappkass.
Brynäs match helt klart, bättre både i första och andra. Oturligt med Blomqvist, hoppas det inte ska kosta för mycket.
Porseland/Carlsson är kanske inte det defensivt starkaste backparet. Tur Wallin är klappkass.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Rumpelstiltskin: Nygren skulle haft minst 2+2 för den slashingen. Den var i klass med Ekmans yxhugg på Silfverberg.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Och helt allvarligt så var det ju Blomqvist som blev interferad, han tippade den förbi Nygren och skulle vara helt fri.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
70 Rodrigues: Och där slår Porseland sin obligatoriska indianare och Blomman tar en av sina korkade utvisningar. Suck!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Domarna släpper Nygrens fula hårda tvåhandsslashing på Alcén. När sen domarbasens favvo-spelare får en liten puff i ansiktet så är det 2+2 för oss.
Domare är ett riktigt ryggradslöst släkte.
Domare är ett riktigt ryggradslöst släkte.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
70 Rodrigues: Tycker 2+2 high sticking är så jävla tramsigt. All high sticking borde ju bestraffas lika, det är ju bara ett satans lotteri om det uppstår blodvite eller ej.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Först kukar Porseland ur, sedan Blomman. Ska de rasa ihop nu? Kom igen, Starky!
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Brynäsgubbe: Precis som Salmela borde ha fått i situationen som han blev avstängd...
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Hur fan är det möjligt att så ofta kuka ur i slutet av perioderna😠
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Sicken succé signerat ständigt starke Starkbaum!
Men Porseland? Omg...
Men Porseland? Omg...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Lindström: Mm, Färjestad gör en oväntat dålig match hittills. De brukar vara svårspelade men ikväll är det lätt att skapa lägen mot de... hittills.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Brynäsgubbe: Såg ut som att han fick pucken lite för långt framför sig för att kunna få iväg ett bra direktskott.
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Lindström: INTE Salmela!! Känns inte bra att han kliver av helt. Allvarlig skada? Känns som vi behöver honom mot Skellefteå ggr 2.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
FBK ser ut som Oldtimers, noll fart och sega i tanken.
Mal ner dom och spela enkelt nu bara..
Bara inte 19 är allvarligt skadad 😳
Mal ner dom och spela enkelt nu bara..
Bara inte 19 är allvarligt skadad 😳
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Tycker Lucas Carlsson gör en riktigt bra match!! Kul👍🏻
+ 1
Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 25/11 - 2015
Haha vad snyggt! Och underbart att se Ryno bli bortsnurrad upp på läktaren.
+ 3
« Föregående · 1712520 · Nästa »