Brynäs IF - Färjestads BK 22/11-14
Att tappa Enterfeldt i sig är ett stort avbräck för oss.
Jag tror även att det kommer påverka Brodins form.
Vem ska han spela med? Hur kommer det påverka honom?
Hur som haver är det ju helt sanslöst, nästan otäckt, vad olyckorna oavbrutet grinar Brynäs i ansiktet. Aldrig en "bagatellskada" utan hela tiden grava skador...
Kahn: Enligt domaren skrek Enterfeldt "jag har brutit armen".
Enligt min källa så är "Enters"arm av. Eventuell hjärnskakning tillkommer?
Nu måste vi plocka hem Lander OCH Larsson!!!!!!
Sedan är jag nöjd.
Tack BIF och FBK för underhållningen, en underbar start på lördagen.
God kväll !!
Mycket bra gjort! Trodde inte på detta idag. Men nu bara måste nya spelare in med mycket snar verkan. Detta håller ju inte i längden med dessa oavbrutna ny skador utan att de täcks upp.
PP och BP måste det slipas på.
Brynäsarna stor ju helt stilla och tittade på pucken.
Men fortfarande ett enormt smolk i glädjebägaren i eftermiddag. Heja Sebbe...
Redigerad kommentar
Instämmer
Mer engagerad i den situationen än resten av matchen
lyckats skaffa bort vår klart bästa
tekare för lång tid framöver.
Tollefsen har ju problem att freda sig mot linjedomarn. Tufft
...så räkna med att han kliver av träningen imorgon med något "mystiskt virus"...