Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
« Föregående · 1669930 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Pettisbif: spelarna i FBK slår och hugger bort oss från deras målis. När vi gör detsamma känner sig fröknarna orättvist behandlade.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Vi har inget eget spel, men har från ingenstans vänt matcher spelmässigt tidigare.
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Känns inte som om vi tar skott med självförtroende
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
bifhjärta:
Ja, ja.. Tråkigt men inte oväntat.
Nu får vi se styrspel i 30 minuter.
Ja, ja.. Tråkigt men inte oväntat.
Nu får vi se styrspel i 30 minuter.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Och vart fan kommer det målet ifrån?!?@?@ alltid såna jävla helvetes skitmål dom gör mot oss..och nu det här äckliga vidriga styrspelet i 30 minuter..
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Lindström: Vi måste ha snabb kvittering nu, liksom i de två första fajterna.
PP.
PP.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Qvarre: Deras jävla medstudsar. Sen kommer de undan med sina tjuvsmällar också.
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Nu är det full jävla fart framåt så tar vi bort den här äckliga klubben från slutspelet
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Ska ju även sägas att 90% av skotten går mitt i magen. Uselt.
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Qvarre: Vi har fört matchen i andra, dom gör första målet.
Kilas får en klubba i ansiktet framför kassen i kamp om pucken.
Suck...
Kilas får en klubba i ansiktet framför kassen i kamp om pucken.
Suck...
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Eklund inne på ytterligare ett mål bakåt. Helt vilsen som vanligt. Skam misstag av linje domarna innan målet. Ännu större skam att ingen på Cmore reagerar.. jävla skämt allting!!! Nu har vi pp IGEN.. vem sätter emot att Djoos träffar ben eller dylikt?? HAHA
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Huge: Blomqvist får Kilas klubba i nyllet.
Varför skjuter vi pw mitt i magen hela tiden
Varför skjuter vi pw mitt i magen hela tiden
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: vi gör det inte lätt gör oss....svårt när vi inte kan utnyttja 5 mot 3
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Vilket hån mot Pär Djoos när de jämför honom med Christian.
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Måste bara skriva detta hur jävla fel man än må ha..
När vi kommer upp i anfall. 3mot2 eller 3mot3 osv.. När vi i det läget tex går på avslut. Och pucken rinner mot blålinjen och FBK är på väg att vinna pucken.
Då är våra backar knappt över rödlinjen. Tro fan att vi aldrig kommer få något tryck framåt om våra forwards inte vet att backarna står upp.
Backarna måste våga stå upp, kommer forwardsen förbi via sarg så kan får man helt enkelt ta hemjobbet. Det blir inte 2mo1 eller 3mot2 varje gång.
När vi kommer upp i anfall. 3mot2 eller 3mot3 osv.. När vi i det läget tex går på avslut. Och pucken rinner mot blålinjen och FBK är på väg att vinna pucken.
Då är våra backar knappt över rödlinjen. Tro fan att vi aldrig kommer få något tryck framåt om våra forwards inte vet att backarna står upp.
Backarna måste våga stå upp, kommer forwardsen förbi via sarg så kan får man helt enkelt ta hemjobbet. Det blir inte 2mo1 eller 3mot2 varje gång.
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: Vi är klart bättre i andra. Oväntat att vi är ineffektiva.
+ 2
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Herregud vad puckjäveln inte vill in. Så står Sanny där i studion med halvbånge och njuter...
+ 2
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Patrik Källstr: Jävligt onödigt att gnälla på en expert som är allt annat än partisk.
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Forsberg 1978: Hmmm. Ser inte bra ut alls. Dags att ta fram golfklubborna imorgon tror jag..
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Vi fans får väl ändå ta och tack Sundlöv för hans fina värvningar inför säsongen. Tack Sundklöv för du ersatte Ryan, Thure, Harju och Granis såååå bra! Fingertopps känsla ;)
+ 2
« Föregående · 1669930 · Nästa »