Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
« Föregående · 1670041 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Powerfade: Vilken jävla filmning. Crosscheckingen i ryggen efter avblåsning blundar man så klart för.
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Patrik Källstr:
Herregud vad aset slänger sig..fy,vad dåligt, osportsligt och så typiskt Färjestad.
+ 3
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Ingen som reagerar över årets filmning? Domarna har tagit två utvisningar på FBK-filmningar bu. Den senaste brutal...
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Patrik Källstr: Han är ju en stor "bowlingprofil" i Skövde också. Håller även till i Skövde IK i hockeyn. Han är överallt men sådana människor är så fantastiska för dom vill bara allt gott och väl :)
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Haha...
Andra divingen av värmlandssvinen nu, som domarna går på...
Andra divingen av värmlandssvinen nu, som domarna går på...
+ 3
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
bradberry: Det är ofattbart att FBK-spelarna får två minuter för diving men utvisningarna är tyvärr inget att säga om. Klubban får inte vara där ;)
+ 2
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
mattiaskarlgren:
Ja, han är helt underbar! Går på varenda match vare sig det är fotboll, hockey eller handboll :)
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Steenm: faller laget så faller de med flaggan i topp. Det måste jag säga. Imponerande med alla junisar i laget.
+ 6
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Jag håller med. Men det skulle ju vara SÅ jävla gott om vi kunde överraska
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Zappaholic: Börjar ju närma mig hjärtinfarktsåldern, lika bra att byta kanal😃😃😃
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Fyfan vad jag skulle vara nervös om detta var Modo. Starkbaum måste spela som när han var som bäst i Modo nu.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Steenm: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
VAAAAA????
JAAAA!!!!!!!
VA??????
JAAJAAAAJAJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
VAA???????
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
« Föregående · 1670041 · Nästa »
mattiaskarlgren:
Hehe xD
www.viktorljungstrom.se/bilder/fotboll/20090617_2/1340.jpg
Han tog sin vespa till Mariestad för att se derby har jag hört :D