Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
« Föregående · 1638792 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Arggghhhhhhh vad är det för kassa aphjärna till zebra?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
VAD GÖR DOMARNA?! JÄVLA SKANDAL..VAD TAR DU FÖR DÄR?!?
Djoos kan inte skjuta....
Djoos kan inte skjuta....
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Rossa: Förstafemman var lite intressantare med Thure istället för Blomqvist...
Starky står på huvudet idag. Det krävs att han fortsätter så.
Starky står på huvudet idag. Det krävs att han fortsätter så.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Någon brakförlust kanske det inte blir, men känslan är ju att Brynäs kommer göra en Brynäs i 3e. Nu har man åtminstone givit sig chansen att vara med i matchen.
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sondre Olden har ändå varit en frisk fläkt. Hoppas det lossnar för honom.
+ 9
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
honken21: bästa forward efter rödin ikväll. Årets viktigaste boxplay nu
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
2-0-målet var förresten det mest förlösande målet hittills iår...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: 3-0 tippar jag idag. Rödin i tom bur... eller Sweatt?
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Carl Lejonkräk: ja ni kanske kommer före oss i tabellen Men vi åker inte ut!. 5042 åskådare en lördagsmatch! Moohahah! Ni får anmäla er till afrikanska ligan nästa säsong!
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Det är väl helt OK med tanke på underhållningsvärdet?
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kan vi stå emot den här pressen, satan vad dom snurrar nu, hua!
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
maddog1970:
Fan! Det var inte den reaktionen jag väntade mig! Trodde ni skulle halshugga mig!
Fan! Det var inte den reaktionen jag väntade mig! Trodde ni skulle halshugga mig!
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Svagt att gå så hårt för trean....Borde hållt i pucken i PP i stället för att chanspassa
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
mk:
Viktig och skön vinst! Blir en segeröl nu trots jobb imorgon.
Viktig och skön vinst! Blir en segeröl nu trots jobb imorgon.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tack som fan😃😃😃. Nu krävs det en seger mot Luleå också, då kanske det kan komma en vändning värd namnet?
+ 3
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Ja det vore en nåd att stilla be om😀
Nu blir det segerwirre i Brynäsglaset och lite fotboll
Nu blir det segerwirre i Brynäsglaset och lite fotboll
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Bra då är det bara att blåsa av så blev det här en kanondag :-)
+ 2
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Skönt med seger med alldeles för många som är dåliga, Blomqvist, Djoos, Nordqvist. Måste in med några värvningar som bidrar för ovanlighetens skull
+ 2
« Föregående · 1638792 · Nästa »