1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779153 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sådär ja... Ni kommer 1an och raset

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
krobbe: Ta av Djoos och den där BLOMQVIST!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Arggghhhhhhh vad är det för kassa aphjärna till zebra?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
VAD GÖR DOMARNA?! JÄVLA SKANDAL..VAD TAR DU FÖR DÄR?!?
Djoos kan inte skjuta....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Bra Starky!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Rossa: Förstafemman var lite intressantare med Thure istället för Blomqvist...
Starky står på huvudet idag. Det krävs att han fortsätter så.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Någon brakförlust kanske det inte blir, men känslan är ju att Brynäs kommer göra en Brynäs i 3e. Nu har man åtminstone givit sig chansen att vara med i matchen.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14

maddog1970:skandal


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14

maddog1970: kul med Modo och Leksand nere på kvalplats.


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Carl Lejonkräk: Jinx!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sondre Olden har ändå varit en frisk fläkt. Hoppas det lossnar för honom.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
honken21: bästa forward efter rödin ikväll. Årets viktigaste boxplay nu

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kommer bli en gastkramande säsong runt strecket det här..

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
2-0-målet var förresten det mest förlösande målet hittills iår...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: 3-0 tippar jag idag. Rödin i tom bur... eller Sweatt?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Pettisbif: SLUTA jinxa..

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Måste vara mål där!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Där ska vi avgöra. ...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Carl Lejonkräk: ja ni kanske kommer före oss i tabellen Men vi åker inte ut!. 5042 åskådare en lördagsmatch! Moohahah! Ni får anmäla er till afrikanska ligan nästa säsong!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Spåkäring?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Det är väl helt OK med tanke på underhållningsvärdet?

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Nej ni kan omöjligt åka ut.....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Är det fysen som gör att man inte orkar 60 minuter?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa:

Äh plocka av dig cyklopet och tumvantarna.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kan vi stå emot den här pressen, satan vad dom snurrar nu, hua!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Grymt nervöst nu

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
maddog1970:
Fan! Det var inte den reaktionen jag väntade mig! Trodde ni skulle halshugga mig!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Vi vill inte göra det för enkelt för dig ;-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kahnberg ville inte måla där:)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Vid seger så är det lite konstgjord andning för TJ.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Fan inte ens lugnt i PP

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Mycket bra match av Starky idag

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: Han visade sitt Bif hjärta!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Svagt att gå så hårt för trean....Borde hållt i pucken i PP i stället för att chanspassa

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Grymt PP😠😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Vilken kyla av Djoos...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Nu då!?!?!?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
JAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN! !!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tommy: Utlösning!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14

bifhjärta: Kul med vinst.


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
mk:

Viktig och skön vinst! Blir en segeröl nu trots jobb imorgon.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tack som fan😃😃😃. Nu krävs det en seger mot Luleå också, då kanske det kan komma en vändning värd namnet?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Ja det vore en nåd att stilla be om😀
Nu blir det segerwirre i Brynäsglaset och lite fotboll

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Första natten på länge man kan sova riktigt

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Skönt med poäng.

Klar bättring. ;)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tommy: Zlatan har redan gjort 0-1😃

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Brynäsgubbe: äntligen!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Bra då är det bara att blåsa av så blev det här en kanondag :-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Skönt med seger med alldeles för många som är dåliga, Blomqvist, Djoos, Nordqvist. Måste in med några värvningar som bidrar för ovanlighetens skull

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Frölundas första nolla enligt CMore.

« · 1638792 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)