1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: hoppas inte 2-2

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: ja han har nog inte dömt en bra match i hela sitt liv han går ju på vad som helst

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Sören Persson är ju ett jävla skämt!!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
10min kvar, sätt 3-1 nu och jag tror LHC ger upp. Björne ut nu


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Han verkar gått av isen, för Gellerstedt blev inbytt istället.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Var är Felsner???

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: ja bra

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
3-1 till Luleå precis!!


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: ja vi får hoppas att dom hhåller i sig

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Slurp...........

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: 20 tunga minuter kvar, får nog ta ner pulsen med någon Hoegaarden.

Bottenstriden om resultaten står sig just nu.

7 Djurgårdens IF 48
8 Mora IK 46
9 Brynäs IF 45 
10 Timrå IK 41 
11 Södertälje SK 34
12 Leksands IF 32

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Du får cred efter matchen om vi lyckas med att ta en trea ikväll...........

Sylf:Långkalsong på!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hade det funkat hade jag slängt ut dom i september och plockat in dom till midsommar:-)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Lhc fick ju energi direkt efter vårat mål när man vaskade om i femmorna,tänk om ngn gång kunde få sitta bakåtlutad i fåtöljen o bara njuta!!!Men icke.........

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Ta med dig frun och grabben också, då kanske det blir en 3-4 måls vinst :-)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Vi har rätt ofta bra lägen men uppträder som junisar när pucken ska dit, tyvärr!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Ja,rädd att både hund och jag lär få frysa lite ikväll.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Kan bli ganska ödesstiget för Norrena om han drar på sig någon allvarlig skada innan OS.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Absolut inte bra att släppa in 2-1. Men, vi leder inför tredje och har haft det mesta av spelet samt lägena. Tycker vi gott och väl kunde ha avgjort matchen i andra, men vår ineffektivitet är talande. Nej, nu tar vi tre friska poäng här!

Sedan har ju LHC en iskall målvakt i målet, det är en fördel för oss.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Du har en uppgift i tredje perioden!!

UT O RASTA HUNDEN:-)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Norrena gav nog upp skulle jag tro, ev så surrade dom om ljumsken

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Tror det var ljumsken!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Ja,det där målet får Ove ta på sig.En jävla skillnad att gå till pausvila med 2-1 ån 2-0.Nu blir det tungt,men så är det när man inte kan göra mål.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Honken måste spela på topp,täta mittzon o sätta chanserna som fås.........


Vet nån vad som hände med Norrena?


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: ja det var synd för han har varit mkt bra annars i matchen

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Uselt PP, tyvärr. 2 chanser i 5-3 och inte ett enda mål, det är riktigt dåligt. När man är ett bottengäng så måste man ta vara på dom få chanser man får!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Ok, förstår.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Hade han vänt ut mot mittzon så hade varit lungt!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Det är ju Molins oförmåga att få ut pucken ur zon,fan så onödigt!!

Nu kommer LHC få ny energi!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
det skulle vara skönt med en 2-0 ledning till tredje men det sprack direkt

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: ojoj

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Brynäs vart lite ängsliga efter reduceringen och förhoppningsvis så kan Brynäs utnyttja en kall målis i 3:e


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: 2-1 nu

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Jahapp vi leder iaf efter 2 perioder :P synd bara att dom lära släppa in LHC i slutet :/ men men detta vinner vi :D

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: Kollar hemma!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: kom igen nu brynäs

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: ja det e ju så jäkla typiskt

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Har du med dig dator på matchen? :)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: Backslarv av junismått gör att LHC reducerar.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: fan oxå vi måste ju fortsätta spela efter 2-0 målet

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: kvittering ? faaan va surt med så kort tid kvar :(:(

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Ajaj 2-1 :(

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kvittering också ett snyggt mål


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
bif 90: Brynäs får inte falla in i LHC's gruffande nu, backa undan om det blir bråk bara

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: Tittar på matchen!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Fortsätter BIF med detta spel så blire defenetivt slutspel !! ;);) Imponerande matcher mot topplagen HV och LHC !

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hur visste du det? Chansade du?, för nu bytte de in Fransson istället.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: ja han e på gång och brynäs spelar ju så jäkla bra och nu byter lhc målvakt me

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Brynäs 2 mål i kvällen match är nog det snyggaste dom har gjort på 2 säsonger!!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Tack Almtorp, matchhjälte senast, väldigt viktigt mål nu med :D

Skönt och helt rättvist med 2 - 0 !

« · 658591 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)