Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
« Föregående · 658591 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: ja han har nog inte dömt en bra match i hela sitt liv han går ju på vad som helst
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
10min kvar, sätt 3-1 nu och jag tror LHC ger upp. Björne ut nu
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Han verkar gått av isen, för Gellerstedt blev inbytt istället.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: 20 tunga minuter kvar, får nog ta ner pulsen med någon Hoegaarden.
Bottenstriden om resultaten står sig just nu.
Bottenstriden om resultaten står sig just nu.
| 7 | Djurgårdens IF | 48 |
| 8 | Mora IK | 46 |
| 9 | Brynäs IF | 45 |
| 10 | Timrå IK | 41 |
| 11 | Södertälje SK | 34 |
| 12 | Leksands IF | 32 |
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Du får cred efter matchen om vi lyckas med att ta en trea ikväll...........
Sylf:Långkalsong på!!
Sylf:Långkalsong på!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hade det funkat hade jag slängt ut dom i september och plockat in dom till midsommar:-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Lhc fick ju energi direkt efter vårat mål när man vaskade om i femmorna,tänk om ngn gång kunde få sitta bakåtlutad i fåtöljen o bara njuta!!!Men icke.........
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Ta med dig frun och grabben också, då kanske det blir en 3-4 måls vinst :-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Vi har rätt ofta bra lägen men uppträder som junisar när pucken ska dit, tyvärr!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Ja,rädd att både hund och jag lär få frysa lite ikväll.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Kan bli ganska ödesstiget för Norrena om han drar på sig någon allvarlig skada innan OS.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Absolut inte bra att släppa in 2-1. Men, vi leder inför tredje och har haft det mesta av spelet samt lägena. Tycker vi gott och väl kunde ha avgjort matchen i andra, men vår ineffektivitet är talande. Nej, nu tar vi tre friska poäng här!
Sedan har ju LHC en iskall målvakt i målet, det är en fördel för oss.
Sedan har ju LHC en iskall målvakt i målet, det är en fördel för oss.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Du har en uppgift i tredje perioden!!
UT O RASTA HUNDEN:-)
UT O RASTA HUNDEN:-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Norrena gav nog upp skulle jag tro, ev så surrade dom om ljumsken
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Ja,det där målet får Ove ta på sig.En jävla skillnad att gå till pausvila med 2-1 ån 2-0.Nu blir det tungt,men så är det när man inte kan göra mål.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Honken måste spela på topp,täta mittzon o sätta chanserna som fås.........
Vet nån vad som hände med Norrena?
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: ja det var synd för han har varit mkt bra annars i matchen
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Uselt PP, tyvärr. 2 chanser i 5-3 och inte ett enda mål, det är riktigt dåligt. När man är ett bottengäng så måste man ta vara på dom få chanser man får!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Hade han vänt ut mot mittzon så hade varit lungt!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Det är ju Molins oförmåga att få ut pucken ur zon,fan så onödigt!!
Nu kommer LHC få ny energi!!
Nu kommer LHC få ny energi!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
det skulle vara skönt med en 2-0 ledning till tredje men det sprack direkt
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Brynäs vart lite ängsliga efter reduceringen och förhoppningsvis så kan Brynäs utnyttja en kall målis i 3:e
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Jahapp vi leder iaf efter 2 perioder :P synd bara att dom lära släppa in LHC i slutet :/ men men detta vinner vi :D
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: fan oxå vi måste ju fortsätta spela efter 2-0 målet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: kvittering ? faaan va surt med så kort tid kvar :(:(
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
bif 90: Brynäs får inte falla in i LHC's gruffande nu, backa undan om det blir bråk bara
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Fortsätter BIF med detta spel så blire defenetivt slutspel !! ;);) Imponerande matcher mot topplagen HV och LHC !
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hur visste du det? Chansade du?, för nu bytte de in Fransson istället.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: ja han e på gång och brynäs spelar ju så jäkla bra och nu byter lhc målvakt me
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Brynäs 2 mål i kvällen match är nog det snyggaste dom har gjort på 2 säsonger!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Tack Almtorp, matchhjälte senast, väldigt viktigt mål nu med :D
Skönt och helt rättvist med 2 - 0 !
Skönt och helt rättvist med 2 - 0 !
« Föregående · 658591 · Nästa »